اسپاتیفای ساخت پلی‌ لیست در مسنجر را ممکن کرد

پنج‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای ویژگی جدیدی در افزونه‌ی مسنجر خود معرفی کرده است.
تبلیغات

اسپاتیفای کمی پیش‌تر بات مسنجر جدیدی معرفی کرد که به کاربران این سرویس امکان می‌دهد کلیپ آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. روز چهارشنبه، اسپاتیفای عملکرد این بات را گسترش داد. اکنون شما می‌توانید با گروهی از دوستانتان از طریق مسنجر، پلی‌لیست بسازید؛ حتی اگر همه‌ی افراد گروه در اسپاتیفای نباشند.

این ویژگی که پلی‌لیست‌های گروهی برای مسنجر نامیده می‌شود، از طریق اپلیکیشن مسنجر اسپاتیفای در دسترس است. برای دسترسی به این اپلیکیشن، روی علامت «+» آبی‌رنگ در سمت راست صندوق پیام‌های ورودی در پیام‌رسان ضربه بزنید. از لیست ظاهرشده، گزینه‌ی افزونه‌ی مسنجر اسپاتیفای را انتخاب کنید.

حال با کلیک روی دکمه‌ی Create در پایین صفحه، پلی‌لیست را بسازید و برای آن عنوانی انتخاب کنید؛ سپس آن را به چت گروهی مورد نظر بفرستید. پیش‌نمایش کوچک پلی‌لیست که در گروه به اشتراک گذاشته شده است، نام پلی‌لیست را نمایش می‌دهد. در زیر این پیش‌نمایش دکمه‌ای برای اضافه کردن آهنگ‌ها وجود دارد.

spotify

بر اساس گزارش اسپاتیفای، هر یک از اعضای گروه می‌توانند آهنگ‌های مورد نظر خود را اضافه کنند و نیازی نیست حساب کاربری اسپاتیفای داشته باشند.

با این حال، افرادی که حساب اسپاتیفای ندارند، فقط می‌توانند پیش‌نمایشی از پلی‌لیست ببیند و اگر بخواهند به آهنگ‌ها گوش دهند، باید نرم‌افزار اسپاتیفای را دانلود کنند و در آن عضو شوند. در همان حال، کاربران فعلی اسپاتیفای که هنوز حساب‌های اسپاتیفای خود را به فیس‌بوک متصل نکرده‌اند، می‌توانند این کار را از طریق افزونه‌ی اسپاتیفای انجام دهند.

اسپاتیفای در حال حاضر از پلی‌لیست‌های چندکاربره در دسکتاپ، آیفون، آیپد و اندروید پشتیبانی می‌کند. این پلی‌لیست‌ها می‌توانند مستقیما از اسپاتیفای در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های متنوع به اشتراک گذاشته شوند. اما این ویژگی جدید، ساخت پلی‌لیست را در داخل خود مسنجر امکان‌پذیر ساخته است.

spotify

اسپاتیفای در مورد تعداد افرادی که از بات مسنجر از زمان عرضه‌ی آن استفاده کرده‌اند، صحبتی نمی‌کند؛ اما اشاره کرده است که میلیون‌ها آهنگ از طریق این اکستنشن به اشتراک گذاشته شده است.

این شرکت در مورد احتمال عرضه‌ی این اپلیکیشن برای دیگر پلت‌فرم‌های چت در آینده، صحبتی به میان نیاورده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات