ابزار جستجوی مشاغل گوگل فعال شد

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
امکان جستجوی مشاغل در گوگل بدون مراجعه به موتورهای جستجوی تخصصی کاریابی، فراهم شد.
تبلیغات

گوگل از جمله شرکت‌هایی است که سرویس‌ها و خدمات زیادی به‌طور رایگان در اختیار کاربران خود در سراسر جهان قرار می‌دهد. این کمپانی با گذشت زمان دامنه‌ی خدمات خود را بسیار گسترده کرده است. حال این شرکت سرویس جدیدی توسعه داده که می‌تواند نظر جویندگان کار را به خود جلب کند.

شرکت گوگل در مراسم Google I/O امسال از ابزار جدید جستجوی مشاغل خود رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس می‌توانید بدون مراجعه به موتورهای جستجوی مخصوص مشاغل که در سراسر وب گسترده شده‌اند، عناوین شغلی مورد نظر خود را بیابید. این ابزار لیست مشاغل را از طریق برخی سرویس‌های بزرگ در این حوزه استخراج می‌کند و آن را در یک مکان میزبانی‌شده توسط گوگل قرار می‌دهد. علاوه بر این، نوتیفیکیشن‌هایی برای مشاغل جستجو شده توسط افراد ارائه می‌شود. این ابزار از همین حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برای استفاده از ابزار مورد بحث، در گوگل عبارتی مثل Android Enginner Jobs را جستجو کنید. در مرحله بعد، گوگل بخش اختصاصی برای نتایج یافت شده را به نمایش درمی‌آورد. برای توضیحات بیشتر، یک لینک برای هر آیتم در لیست نتایج در نظر گرفته شده است. پس از مشاهده نتایج جستجو، می‌توانید فیلترهایی بر اساس تاریخ، سطح، موقعیت مکانی، نوع شرکت، کارکنان و ... تعیین کنید.

لیست نتایج یافت شده با ابزار جستجوی شغل در گوگل از طریق وب‌سایت‌هایی مثل لینکدین، مانستر، وی‌آپ، گلس دور، کریر بیلدر و فیسبوک به دست می‌آید.  در این وب‌سایت‌ها شما می‌توانید لیست کامل مشاغل و سطح تجربه‌ی مورد نیاز برای هر شغل را در کنار اطلاعات کامل مربوط به آن شغل و شرکت درخواست‌کننده، مشاهده کنید. در ابزار جدید گوگل امکان تنظیم هشدار برای برخی از مشاغل خاص جستجو شده وجود دارد. علاوه بر این حتی می‌توانید از زمان فعال شدن شغل مورد نظرتان در بازارهای منتخب آگاه شوید.

یک بار دیگر باید اشاره کنیم که ابزار جدید گوگل به‌صورت یک اپلیکیشن مخصوص و یا یک صفحه‌ی جداگانه ارائه نشده است و برای استفاده از آن می‌توانید از موتور جستجوی اصلی گوگل بهره ببرید. نتایج بخش مشاغل برای کاربران دسکتاپ و نیز دستگاه‌های موبایل بهینه‌سازی شده است.

نظر شما در مورد ابزار جستجوی شغل گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات