گلکسی نوت 8 احتمالا ۲۶ آگوست در نیویورک رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش‌ یک خبرگزاری کره‌ای، گلکسی نوت ۸ حدود دو ماه دیگر معرفی خواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رفت که سامسونگ، گلکسی نوت 8 را در IFA 2017 در برلین معرفی کند. اکنون خبرگزاری‌ Naver در کره‌ی جنوبی گزارش داده است که سامسونگ فبلت بالارده‌ی خود را در ۲۶ آگوست (۴ شهریور) در رویدادی در نیویورک رونمایی خواهد کرد. اگر این تاریخ را با تاریخ عرضه‌ی گلکسی نوت 7 در سال گذشته، یعنی ۲ آگوست مقایسه کنیم، با تأخیری تقریبا یک‌ماهه روبه‌رو هستیم.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که سامسونگ برنامه‌ریزی کرده بود گلکسی نوت 8 را در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA عرضه کند. از آنجا که به‌احتمال زیاد، اپل هم آیفون بعدی خود (آیفون 7s یا آیفون 8) را در همان ماه عرضه می‌کند؛ سامسونگ تصمیم گرفت رونمایی فبلت خود را یک هفته زودتر انجام دهد. انتظار می‌رود که آیفون 8 و گلکسی نوت 8 تا تعطیلات کریسمس امسال در دستان مشتریان قرار گیرند.

این خبرگزاری در ادامه‌ی گزارش خود به مشخصات گلکسی نوت 8 اشاره کرده است؛ نمایشگر ۶.۳ اینچی اینفینیتی، قلم S بهبودیافته، دوربین دوگانه، بیکسبی و حسگر اثر انگشت که مشابه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در پشت دستگاه قرار گرفته است. با این حال، چون دسترسی به حسگر اثر انگشت در کنار دوربین عقب مشکل بود؛ این حسگر به وسط دستگاه انتقال داده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات