تدابیر لامبورگینی برای افزایش تولید تا ۱۰,۰۰۰ دستگاه

یک‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
همزمان با عرضه‌ی شاسی بلند اوروس، تعداد محصولات لامبورگینی به سه مدل افزایش می‌یابد.لامبورگینی قصد دارد، مدل چهارمی تولید کند تا تیراژ خود را به ۱۰,۰۰۰ نسخه در سال برساند.
تبلیغات

 سه مدل فعلی، شامل اونتادور، هوراکان و اوروس، تا سال ۲۰۲۳ در حال ساخت خواهند بود، اما نکته‌ی مهم این است که بعد از آن، لامبورگینی  مدل چهارمی به خط تولید خود اضافه خواهد کرد.

در یک کنفرنس مطبوعاتی، استفانو دومینیکالی، مدیر عامل لامبورگینی؛  اظهار داشت:

 برند ما ضمن تلاش برای دستیابی به تولید بیشتر باید آرمان های گذشته و آینده خود را هم در نظر بگیرد و در این میان تعادل برقرار کند. اگر به فعالیت لامبورگینی در سال های اخیر دقت کنید؛ با فروش سالانه ۱۰۰۰ خودرو، هیچکس انتظار نداشت که ما انقد سریع پیش برویم و برای فروش سالانه بیش از ۷۰۰۰ خودرو تا سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی کنیم.

از دید کارشناسان؛ این برند باید توجه خود را به ابرخودروهایی مثل اونتادور و هوراکان معطوف نگه دارد؛ چرا که این خودروها اصالت لامبورگینی را حفظ کرده و خواهان زیادی دارند. زمانی که کمپانی سه مدل مذکور را تثبیت کرد و سوددهی را بالا برد، عرضه مدل چهارم، جالب توجه و سودآور خواهد بود.

استفانو دومینیالی مدیر لامبورگینی
ما نباید شتاب زده عمل کنیم و از خودروهای گروه سوپراسورت که وجود آنها ضروری است، غافل شویم؛ همچنین توجه به گروه نوپای سوپر شاسی‌بلند هم حائز اهمیت است. وقتی این موج تولیدی که تا سال ۲۰۲۲ الی ۲۰۲۳ ادامه دارد خاتمه پیدا کند، لامبورگینی آماده است تا قدم بعدی را برای آینده‌ی خود بردارد و به نظر می‌رسد ما، ظرفیت رسیدن به فروش سالانه ۱۰,۰۰۰ خودرو را خواهیم داشت. اینکه مدل چهارم چه ویژگی‌هایی داشته باشد پس از ارزیابی نیاز و تغییرات آینده بازار قابل گفتگو است؛ ولی در این زمینه از گذشته‌ی برند الهام خواهیم گرفت. خودروهای GT و چهار سرنشین به عنوان میراث ما، ایده‌های زیادی در ذهنمان به وجود می آورند.

لامبورگینی در آینده هم توجه ویژه ای به ابرخودروهای اسپورت مثل اونتادور و هوراکان خواهد داشت.

لامبورگینی در حال مطالعه روی ظرفیت های لازم برای طراحی خودرویی است که با بدنه‌ای کوچک‌تر از هوراکان تولید شود، ولی از آنجا که فراری در حال توسعه خودروی ۶ سیلندر دینو است تا به عنوان جانشین  مدل 488 معرفی شود؛ احتمالا، کمی صبر خواهد کرد.

دومینیکالی در این خصوص می‌گوید:

من فکر می کنم برخی از رقبا در حال اشغال این زمین هستند،‌ ما هم در صورتی که اطمینان خاطر پیدا کنیم که ارزش برند خود را پایین نمی آوریم در این فضای رقابتی قدم می‌گذاریم.

مدیر لامبورگینی معتقد است، گذر از عصر تولید کم و سوددهی ناچیر به تولید بالا و دستیابی به سوددهی بیشتر، مسلما برای هر برند، یک پیروزی بزرگ خواهد بود.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات