اندروید O برای گوشی های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 منتشر می شود

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی اعلام شده است که گوشی‌های Nokia 6، Nokia 5 و Nokia 3 بروزرسانی اندروید O را دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

با اینکه اخیرا عرضه‌ی سراسری گوشی‌های جدید نوکیا آغاز شده و هنوز خیلی‌ها نمی‌توانند این محصولات را خریداری کنند، اما کمپانی HDM Global به عنوان سازنده‌ی گوشی‌های نوکیا به وب‌سایت تک‌رادار گفته است که گوشی‌های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3، بروزرسانی اندروید O را دریافت خواهند کرد.

اندروید O نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایلی گوگل است که در کنفرانس I/O در ماه می معرفی شد.

سخنگوی اچ‌ام‌دی گلوبال به تک‌رادار گفته است که:

گوشی‌های هوشمند مورد بحث، به محض انتشار نسخه‌ی جدید سیستم عامل گوگل برای تولیدکنندگان، بروزرسانی اندروید O را دریافت خواهند کرد و همچون گذشته به صورت ماهیانه نیز بروزرسانی‌های امنیتی منتشر خواهد شد.

آپدیت اندروید O تا سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷ (ماه‌های سپتامبر یا اکتبر) در دسترس نخواهد بود و البته گوشی‌های نوکیا نیز دقیقا در این زمان نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت نخواهند کرد.

اندروید o

این فرد اعلام کرده است که زمان دقیق عرضه‌ی اندروید O برای سه گوشی اعلام شده مشخص نیست؛ اما طبق روال گذشته کمی زمان نیاز است تا تولیدکنندگان بتوانند نسخه‌ی نرم‌افزاری جدید را برای محصولات خود منتشر کنند.

نکته‌ی مهم این است که چون گوشی‌های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 به نسخه‌ی تقریبا خام اندروید ۷ نوقا مجهز شده‌اند، بروزرسانی آنها به اندروید ۸ سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات