تصاویر جدید از پروژه‌ی زیرمینی شرکت بورینگ

یک‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بورینگ که توسط ایلان ماسک تاسیس شده است، در حال پیاده‌سازی و ساخت تونل‌های زیرمینی است تا امکان انتقال مسافران و خودروها را با سرعت باورنکردنی فراهم کند.
تبلیغات

 شرکت بورینگ، تصاویر جدیدی از وسیله نقلیه الکتریکی جدیدی با نام اسکیت را رونمایی کرده است که امکان جابجایی مسافران با سرعت بالا را در شبکه‌ای از تونل‌های زیرزمینی فراهم می‌کند. همانطور که از تصاویر پیدا است، اسکیت‌ها، فضای بزرگی داشته و قادر خواهند بود تعداد زیادی از مسافران به همراه دوچرخه‌های آن‌ها را جابجا کنند. استفاده از شیشه در سرتاسر اسکیت، این امکان را فراهم خواهد کرد تا مسافران دید ۳۶۰ درجه نسبت به داخل تونل داشته باشند.

boring

طی ماه های گذشته اطلاعات زیادی از شرکت بورینگ به بیرون درز نکرده است. در ماه فروردین، این شرکت ویدیو جدیدی از ساختار و عملکرد تونل‌های زیرزمینی ارایه کرد که در آن سورتمه‌های خودرانی دیده می‌شد که می‌توانستند با سرعتی معادل ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنند. اواخر ماه جاری این شرکت اعلام کرد که این وسایل خودران علاوه بر مسافران، قادر خواهند بود تا وسایل نقلیه و هرگونه شی دیگری را جابجا کنند.

در ادامه‌ی پیشرفت این پروژه، با کمک محفظه خلا، این ادوات متحرکت تبدیل به هایپرلوپ شده و قادر خواهند بود تا با سرعتی بیش از ۹۶۵ کیلومتر بر ساعت جابجا شوند.

 شرکت بورینگ که توسط مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک تاسیس شده است هم اکنون در حال ساخت اولین تونل خود حد فاصل فرودگاه لس آنجلس و شهرهای کالور، سانتامونیکا، وست‌وود و شرمان‌اوکس در ایالت کالیفورنیا می‌باشد. این شرکت پیش‌بینی کرده است که شبکه سراسری این تونل‌ها می‌تواند میزان ازدحام در شهرها را به شدت کاهش دهد. از این رو آنها در حال بررسی راهکارهایی هستند تا با کاهش قابل توجه هزینه ساخت این تونل‌ها، رویای خود مبنی بر ایجاد شبکه‌ای سراسری از تونل‌ها را جامه عمل بپوشانند. در آینده نه چندان دور این تونل‌ها می‌توانند، حمل و نقل زیرزمینی را به کلی متحول کنند.

boring
boring
boring
boring
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات