گوشی یوتافون 3 اواخر سال جاری به بازار عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروش گوشی‌ هوشمند یوتافون ۳ (YotaPhone 3) از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.
تبلیغات

ظاهرا گوشی‌ یوتافون ۳ در یک کنفرانس در شمال چین معرفی شده است. این محصول در واقع نسل جدید و جایگزین گوشی‌ یوتافون ۲ است. برای یادآوری باید اشاره کنیم که یوتافون ۲ به دلیل داشتن نمایشگر E Ink در بخش پشتی‌اش توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. حال یوتافون ۳ هم به یک صفحه‌نمایش E Ink مجهز شده و نمایشگر اصلی این دستگاه نیز از نوع امولد است.

این گوشی‌ که از دو نمایشگر بهره می‌برد در دو مدل با حافظه‌‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد و قیمت این دو مدل به ترتیب ۳۵۰ و ۴۵۰ دلار است. این محصول از پاییز امسال در روسیه و چین در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. البته در حال حاضر اطلاعات کامل و دقیقی در مورد ویژگی‌های این گوشی اعلام نشده است. کمپانی سازنده‌ی یوتافون ۳ در ماه آوریل یک تصویر مشکی‌ مبهم در مورد این گوشی منتشر کرده که البته با توجه به آن نمی‌توانیم اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه به‌دست آوریم.

یوتافون ۳

اینکه یوتافون ۳ در کشورهای دیگری چون آمریکا نیز عرضه شود یا نه هنوز مشخص نیست. دستگاه‌های تولید شده توسط یوتا سابقه‌ی قابل توجهی برای عرضه در کشور آمریکا ندارند. این کمپانی پس از راه‌اندازی یک کمپین، حمایت‌های مالی مردمی برای فروش یوتافون ۲ در آمریکا، فروش کلی این دستگاه را متوقف کرده بود.

امیدواریم این‌بار شرایط برای یوتافون تغییر کند و گوشی‌ جدید این شرکت یعنی یوتافون ۳ در نواحی مختلف جهان به بازار عرضه شود. انتظار می‌رود جزئیات کامل‌تر در مورد این محصول اواخر تابستان سال جاری در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات