برترین طرح‌های مسابقه گروه خودروسازی فیات-کرایسلر اعلام شد

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه خودروسازی فیات-کرایسلر برندگان مسابقه طراحی خودرو در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آخرین دوره مسابقات طراحی خودرو توسط گروه فیات-کرایسلر برگزار شد. مسابقات امسال میان دانش ‌آموزان دوره‌های دهم تا دوازدهم برگزار و از آن‌ها خواسته شده بود تا خودروی دوج، در ۳۰ سال آینده را طراحی کنند. ۳ دانش‌آموز از ایالت‌های جورجیا، دلاوِر و میشیگان حائز بالاترین امتیاز شدند و به‌عنوان برندگان امسال این دوره از مسابقات لقب گرفتند.

fca

برنده جایزه مقام اول

جایزه نفرات برتر این مسابقات، شرکت در دوره دوهفته‌ای طراحی خودرو در دانشگاه لارنس به همراه سه روز اقامت در میشیگان همراه با بازدید از نمایشگاه طراحی EyesOn در این شهر و یک دستگاه مک‌بوک پرو بود.

fca

برنده جایزه مقام دوم

مارک تراستل، مدیر اجرایی بخش طراحی خودروهای شرکت فیات-کرایسلر، درباره این مسابقات می‌گوید:

برگزاری این دست از مسابقات به ما کمک می‌کند با ایجاد ارتباط میان تیم طراحی شرکت و استعدادهای ناب در زمینه طراحی خودرو از سراسر کشور، به این دانش آموزان کمک کنیم در آینده راه خود را جهت تبدیل شدن به طراحان برجسته صنعت خودرو به‌درستی انتخاب کنند. تمام طرح‌های دریافتی در این مسابقات، خلاقانه و نشان از دید وسیع دانش آموزان به مقوله‌ی طراحی خودروها طی ۳۰ سال آینده هستند.
fca

برنده جایزه مقام سوم

اولین دوره از سری مسابقات طراحی شرکت فیات-کرایسلر در سال ۲۰۱۳ و با هدف ایجاد انگیزه استخدام در میان طراحان جوان و مستعد خودرو برگزار شد. در آغاز، این مسابقات محدود به شهر دیترویت بود؛ اما تمایل و گرایش روزافزون به طراحی خودرو عوامل برگزاری مسابقات را مجاب کرد با هدف استعدادیابی و افزایش مهارت‌های فردی برندگان، این مسابقات را در سطح ملی برگزار کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات