موفقیت ویوو در یکپارچه‌سازی سنسور اثر انگشت با صفحه نمایش

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر منتظر هستید سامسونگ یا اپل اولین گوشی با سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش را ارائه دهند، این بار شاید ویوو شما را غافلگیر کند!
تبلیغات

ماه‌ها است که شایعات و گزارش‌های غیر رسمی بر تلاش‌های سامسونگ و اپل برای ارائه‌ی اولین گوشی با سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش تمرکز دارند. اکنون که گوشی‌های Galaxy S8 و +S8 معرفی شده‌اند، توجهات به سمت گوشی آتی سامسونگ یعنی نوت ۸ متمرکز شده است. از طرفی اپل نیز امسال دهمین سالگرد معرفی آیفون را جشن می‌گیرد و در این میان ادعاهایی مبنی بر ارائه آیفون ۸ (یا آیفون X) با سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش مطرح شده‌اند.

اما اگر گزارشی که در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده است صحت داشته باشد، شرکت چینی Vivo در زمینه یکپارچه‌سازی سنسور اثر انگشت با صفحه‌ نمایش، از سامسونگ و اپل پیشی گرفته است. بر اساس تصویر ذیل که از یک ویدئو تهیه شده، شرکت ویوو موفق به تولید نمونه اولیه یک گوشی شده که در آن سنسور اثر انگشت با صفحه‌ نمایش یکپارچه شده است.

Vivo Fingerprint Prototype

یک تحلیل‌گر چینی ادعا کرده است شرکت ویوو روز ۷ تیر (۲۸ ژوئن) گوشی جدیدی معرفی خواهد کرد که در آن سنسور اثر انگشت با صفحه‌نمایش یکپارچه شده است. از طرفی برخی شایعات نیز به این مسئله اشاره دارند که با توجه به زمان محدود باقی‌مانده تا معرفی نوت ۸، سامسونگ از تلاش برای یکپارچه‌سازی صفحه‌نمایش با سنسور اثر انگشت در نوت ۸ دست کشیده است. با این وجود، احتمال می‌رود این فناوری پس از به‌کارگیری در محصول آتی اپل فراگیر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات