نتیجه نظرسنجی: سرفیس پرو 2017 محبوب‌تر از آیپد پرو جدید

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران زومیت بین سرفیس پرو ۲۰۱۷ و آیپد پرو جدید، تبلت هیبریدی ردموندی‌ها را انتخاب می‌کنند.
تبلیغات

هر دو کمپانی مایکروسافت و اپل، مدتی پیش از نسل جدید تبلت‌های گران‌قیمت و زیبای خود رونمایی کردند. مایکروسافت طی رویدادی که در چین برگزار شد،‌ تبلت جدید خود را با نام سرفیس پرو و با امکاناتی چون پردازنده‌ی نسل هفتمی اینتل، قلم سریع‌تر و طول عمر باتری بیشتر رونمایی کرد.

در نقطه‌ی مقابل، شرکت اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC امسال، از تبلت آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی رونمایی کرد. این تبلت به تراشه‌ی ۶ هسته‌ای A10X Fusion، رم ۴ گیگابایت و نمایشگری با نرخ نوسازی حداکثر ۱۲۰ هرتز مجهز شده و اپل مدعی است که به‌ لطف سیستم‌عامل iOS 11، این تبلت می‌تواند برای بسیاری از کاربران نقش کامپیوتر را ایفا کند.

در نظرسنجی هفته‌ی گذشته، از شما همراهان همیشگی زومیت خواستیم از بین دو تبلت جدید سرفیس پرو و آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی، گزینه‌ی محبوبتان را انتخاب کنید؛ در این نظرسنجی نزدیک به ۴ هزار نفر (به‌طور دقیق ۳۹۹۳ نفر) شرکت کردند و نظر خود را در مورد این دو تبلت قدرتمند به‌ اشتراک گذاشتند.

Poll Results

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهند که حدود ۷۴ درصد از کاربران به سرفیس پرو ۲۰۱۷ علاقه‌مند هستند و ۲۳ درصد از کاربران نیز آیپد پرو جدید را به‌عنوان تبلت مورد علاقه‌ی خود برگزیدند. در این بین نزدیک به ۳ درصد از کاربران، هیچ‌کدام از دو محصول یادشده را جذاب نیافته‌اند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات