اولین تصویر رندر مطبوعاتی از گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویری منتشر شده که گفته می‌شود اولین تصویر رندر رسمی مربوط به گلکسی نوت 8 سامسونگ است. گرچه این تصویر واقعی به نظر نمی‌رسد.
تبلیغات

انتظار می‌رود سامسونگ در جریان رویداد IFA 2017 برلین از نسل جدید فبلت خود به نام Galaxy Note 8 رونمایی کند. تا امروز شایعات و تصاویر مختلفی در مورد این محصول منتشر شده است و چندی پیش بر اساس دیتابیس تست HTML5، مشخص شد این دستگاه از اندروید ۷.۱.۱ بهره می‌برد. اما امروز تصویر رندر دیگری منتسب به گلکسی نوت 8 فاش شده است که رسمی به نظر نمی‌رسد؛ اما طراحی آن شباهت‌های زیادی با گلکسی اس 8 پلاس دارد. ممکن است این تصویر رندر توسط یکی از طرفداران سامسونگ منتشر شده باشد.

امروز ویدیویی نیز منتشر شد که پنل جلو و پوشش نمایشگر گلکسی نوت 8 را نشان می‌داد. گفته می‌شود این دستگاه به یک نمایشگر ۶.۳ یا ۶.۴ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس و فناوری اینفینیتی دیسپلی، دوربین دوگانه‌ی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا ۸۳۶ برای بازار آمریکا و پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ برای بازارهای جهانی مجهز شود. برخی شایعات حاکی از قرارگیری حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه هستند.

همچنان همه چیز در حد شایعه است و باید منتظر اخبار موثق‌تر باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات