فیس‌لیفت لکسوس CT200h برای سال 2018، رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدل ۲۰۱۸ از هاچبک هیبریدی لکسوس، با تغییر چهره و بهینه‌سازی‌های فنی در بخش ایمنی، تولید خواهد شد.
تبلیغات

مدل جدید لکسوس CT200h، چهره‌ای اسپرت‌تر از قبل دارد که با حالتی انتقام‌جو همراه شده است. این خودرو، در فضای داخلی و تجهیزات فنی هم تفاوت‌هایی با گذشته خواهد داشت.

مدل ۲۰۱۸ از CT200h، در نمای روبه‌رو عضلانی و حجیم به نظر می‌رسد. جلوپنجره‌ی مشبک و بزرگ این خودرو همچنان چشم‌گیر است؛ اما طرح لانه‌زنبوری متفاوتی دارد. مدل‌های فول آپشن از CT200h، با نوار LED روشنایی روز قابل سفارش هستند که حالا به‌جای پایین کاسه چراغ، در قسمت بالای آن خواهد بود. رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچ و ۱۰ پر، برای این مدل پایه‌ی این خودرو بازطراحی شده‌اند تا ویژگی‌های اسپرت بیشتری به همراه داشته باشند، ضمن اینکه نسخه‌ی F Sport با رینگ‌های ۱۷ اینچ ارائه خواهد شد.

لکسوس Lexus CT200h  2018

تفاوت CT200h جدید با مدل قبلی، در نمای پشت بیشتر نمود دارد. سپرهای عقب، حجیم و اسپرت دیده می‌شوند. چراغ‌های عقب هم حالت بی‌تفاوت سابق را ندارند و با نوار LED به شکل L، جوان‌پسند و تهاجمی هستند. بخش سیاه‌رنگ و پلاستیکی سپر، در مقایسه با گذشته، بیشتر است که البته زیبایی این لکسوس هاچبک را افزایش داده است.

نسخه‌ی F Sport از لکسوس CT200h در فضای داخلی و بیرونی، رنگ‌بندی متنوع‌تری خواهد داشت و می‌تواند به‌صورت دورنگ سفارش داده شود. علاوه بر این، می‌توان به‌جای نمونه‌ی ۷ اینچ در مدل استاندارد، از نمایشگر عریض ۱۰.۳ اینچ بهره‌مند شد.

لکسوس Lexus CT200h  2018

تمامی خودروهای آینده‌ی CT200h، با آپشن‌های ایمنی جدید لکسوس موسوم به +Safety System همراه خواهند بود که ترمز خودکار در هنگام تشخیص احتمال برخورد، هشدار پیشگیری از حادثه، رادار جانبی، کروز کنترل هوشمند مجهز به کاهنده و افزاینده‌ی سرعت در ترافیک، هشدار خروج از لاین جاده، کاهش شدت نور چراغ‌ها به هنگام نزدیک شدن به دیگر خودروها از روبه‌رو و فرمان حساس به سرعت را شامل می‌شوند.

فعلا قرار نیست پیشرانه و قوای فنی لکسوس CT200h تغییر کند. با این حساب، پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متر، در کنار موتور الکتریکی ۶۰ کیلووات ساعت (۸۰ اسب بخار) روی این خودرو نصب خواهد شد تا میانگین مصرف سوخت ۴.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر حاصل شود.

لکسوس CT200h، مجموعا با نهایت قدرت ۱۳۴ اسب بخار همراه خواهد بود که رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ظرف ۱۰.۶ ثانیه را فراهم می‌کند. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، به زمانی در حدود ۳۴ ثانیه احتیاج دارد و نهایت سرعت آن، محدود به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

نسخه‌ی ۲۰۱۸ از لکسوس CT200h، تفاوت قیمت چندانی با نمونه‌ی قبل نخواهد داشت و با آستانه‌ی قیمت ۳۳ هزار دلار، از چند ماه دیگر در بازار جهانی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی F Sport از این خودرو با آپشن‌های کامل، نزدیک به ۳۹ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

لکسوس Lexus CT200h  2018
لکسوس Lexus CT200h  2018
لکسوس Lexus CT200h  2018
لکسوس Lexus CT200h  2018
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات