رندر جدید گوشی وان پلاس 5 جزئیات بیشتری از طراحی این محصول نشان می‌دهد

جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر جدیدی از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ فاش شده است که از طراحی این محصول جزئیات بیشتری به ما ارائه می‌دهد.
تبلیغات

شاید شما هم با اولین نگاه به این تصویر جدید، طراحی آیفون ۷ را به خاطر آورده‌اید؛ اما بگذارید کمی منطقی‌تر به این عکس بنگریم.

وان‌پلاس به‌جای انتشار تیزری از مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌ وان‌پلاس ۵، در این تصویر جدید دوربین دوگانه‌ی این محصول را به نمایش گذاشته است و همین مورد سبب شده بسیاری از کاربران این بحث را به میان آورند که طراحی وان‌ پلاس ۵ به آیفون شباهت دارد. رندر جدید از گوشه‌ی سمت راست بخش پشتی این گوشی هوشمند توسط وب‌سایت اندروید سنترال منتشر شده است و این عکس، یکس ری از جزئیات محدود و خاص این دستگاه را نشان می‌دهد.

رندر جدید فاش شده از وان‌پلاس ۵ نشان می‌دهد که طراحی این محصول دقیقا کپی یک گوشی‌ هوشمند دیگر نیست.

متأسفانه در اینجا خبری از چند تصویر از زوایای مختلف گوشی هوشمند مورد اشاره نیست؛ اما این عکس بزرگ‌نمایی شده به این نکته اشاره دارد که با محصولی کپی شده از آیفون ۷ مواجه نخواهیم بود. البته همان‌طور که می‌بینید رنگ این گوشی مشکی است و بدنه‌ای خمیده از جنس فلز دارد؛ اما جزئیات موجود به‌خوبی مشخص‌اند. اگر نگاهی به تصویر بالای مطلب داشته باشید، متوجه منحنی منحصربه‌فرد بخش پشتی این محصول خواهید شد که چگونه بدنه‌ی پشتی در لبه‌ها به حالت خمیده درآمده است. با توجه به تصاویر رندر قبلی فاش شده از وان‌پلاس ۵، همچنین مشخص شده  است که لبه‌ی جلویی شیشه‌ای این محصول نسبت به آنچه در آیفون دیده‌ایم، تفاوت‌ دارد. در هر صورت باید دید در دست گرفتن وان‌پلاس ۵ چه حس متفاوتی نسبت به در دست گرفتن یک آیفون خواهد داشت.

خوشبختانه Alert Slider مجددا به گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ بازگشته است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند بین حالت‌های قابل تنظیم «مزاحم نشوید» دستگاه جابجا شوند. الگوی بسیار خوب حک‌شده با الماس روی این اسلایدر باعث خواهد شد استفاده کردن از آن آسان باشد. البته باید به این حقیقت اعتراف کرد که خطوط عریض آنتن تعبیه‌شده روی وان‌پلاس ۵ آشنا به‌نظر می‌رسند؛ اما جایگاه قرارگیری این آنتن‌ها نسبت به آیفون تفاوت دارد.

بر اساس دیدی که اکنون از گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ در ذهن دارید، آیا باز هم فکر می‌کنید که این دستگاه از المان‌های طراحی گوشی آیفون ۷ بهره می‌برد؟ مسلما پاسخ به این سؤال مثبت است؛ اما از دید برخی افراد این طراحی چیزی به‌جز یک گوشی هوشمند مدرن مشکی و آلومینیومی را نشان نمی‌دهد. در واقع امروزه کمتر گوشی هوشمندی را خواهید یافت که بخشی از اجزا یا طرح و شکل آن به گوشی‌های موجود دیگر شباهت نداشته باشد.

به نظر می‌رسد وان‌پلاس تصمیم گرفته است از یک طرح تقریبا عمومی برای تولید گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ بهره ببرد و پس از رونمایی رسمی از این محصول می‌توان در مورد سایر سبک نهایی طراحی آن اظهار نظر کرد. ظاهرا کمپانی وان‌پلاس امسال علاوه بر تغییر مشخصات سخت‌افزاری، توجه زیادی هم به جزئیات طراحی این وان‌پلاس ۵ داشته است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات