زبان طراحی آیفون 8 در تصاویر جدید فاش شد

پنج‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از آیفون ۸ منتشر شده است که حذف‌شدن کلید فیزیکی هوم و حسگر اثر انگشت را در این گوشی نشان می‌دهد.
تبلیغات

شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم جانبی به‌سختی در حال کار روی کیس‌هایی برای آیفون ۸ هستند و اکنون تصاویر بیشتری از این کیس‌ها فاش‌ شده است که در کنار ماکت‌های آیفون ۸، برخی از جنبه‌های ظاهری این گوشی را به نمایش می‌گذارند. تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، توسط وب‌سایت SlashLeaks منتشر شده‌اند و ماکت آیفون ۸ را در داخل یک کیس شفاف به نمایش می‌گذارند.

آیفون 8

تصاویر یادشده، زبان طراحی یکسانی را نشان می‌دهند که پیش از این نیز در نمونه‌های فاش‌شده‌ی قبلی مشاهده کرده بودیم. در این تصاویر خبری از کلید هوم در پنل جلو یا حسگر Touch ID در پنل پشت گوشی نیست. روی کیس شفاف یادشده، بریدگی نسبتا بزرگی برای دوربین دوگانه تعبیه شده است و در لبه‌ی سمت چپ آن نیز بریدگی بلند دیگری وجود دارد که احتمالا برای کلید پاور در نظر گرفته شده است.

آیفون 8

ساخت کاور و کیس برای آیفون، کسب‌وکار سوددهی است؛ از این رو شاهد فاش‌ شدن چنین تصاویری پیش از عرضه‌ی آیفون ۸ هستیم. اما تمام تصاویر فاش‌شده صحت ندارند؛ بنابراین تا زمان رونمایی رسمی اپل از آیفون جدید، نمی‌توان از صحت آن‌ها اطمینان داشت.

آیفون 8

بنجامین گسکین، طراح/فاش‌کننده‌‌ نه‌چندان باسابقه نیز به‌تازگی با انتشار تصاویری از کیس‌های آیفون ۸ در صفحه‌ی توئیتر خود اعلام کرده که تولید انبوه کیس‌های آیفون ۸ آغاز شده است.

آیفون 8

پیش‌بینی می‌شود که اپل گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ۷ اس را اواسط ماه سپتامبر معرفی و چند هفته‌‌ی بعد، عرضه‌ی آن‌ها را آغاز کند. بر اساس گزارشی جدید، تولید آیفون ۸ به لحاظ تأمین قطعات، طبق برنامه پیش می‌رود؛ اما برخی شایعات حکایت از آن دارند که تعداد گوشی‌های آیفون ۸ تولیدشده در ماه سپتامبر از میزان تقاضا برای آن کمتر خواهد بود.

آیفون 8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات