تصویر جدید گلکسی نوت 8 حاشیه‌ی کم نمایشگر را تأیید می‌کند

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
بعد از گمانه‌زنی‌های زیاد در مورد معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ، یک بار دیگر تصویری از این فبلت فاش شده است که حاشیه‌ی کم نمایشگر را در قسمت بالا تأیید می‌کند.
تبلیغات

بعد از ماجرای گلکسی نوت 7 و شایعات زیادی که در مورد معرفی نسل جدید این فبلت به گوش می‌رسید، مدتی است تصاویر و رندرهایی از گلکسی نوت 8 منتشر می‌شود و رونمایی از این دستگاه قطعی به نظر می‌رسد. امروز نیز رندر جدیدی از Galaxy Note 8 منتشر شده است که نشان می‌دهد نمایشگر خمیده‌ی این گوشی تا کناره‌های دستگاه کشیده شده و حاشیه‌ی آن در قسمت بالا، تنها ۶.۷ میلی‌متر است. در این تصویر که نمایی واقعی از فبلت جذاب سامسونگ را نشان می‌دهد، می‌توان دوربین تکی جلو و اسکنر عنبیه را مشاهده کرد که پیش‌تر روی گلکسی نوت 7، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شاهد آن بودیم. نکته‌ی دیگری که در تصویر منتشرشده روی شبکه ویبو می‌بینیم، زبان طراحی گلکسی نوت 8 است که از گلکسی اس 8 الهام گرفته شده و طراحی بدون حاشیه‌ی نمایشگر موسوم به Infinity Display نیز در آن به چشم می‌خورد. ضمن اینکه خبری از لوگوی سامسونگ در جلوی گوشی نیست.

سامسونگ در مقایسه با سری S، تغییرات کمتری در طراحی سری نوت خود اعمال کرده است تا بتواند اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری را افزایش دهد و از ظرفیت‌های قلم S Pen نهایت استفاده را ببرد. از همین رو طراحی گلکسی نوت 7 نیز با گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس تفاوت داشت و علاوه بر دوربین بهبودیافته و اسکنر عنبیه، به نمایشگر خمیده‌ی متفاوتی بهره می‌برد. بر اساس گزارش‌های اخیر، گلکسی نوت 8 از یک دوربین دوگانه با چیدمان عمودی، دو فلش LED و دو رنگ در پشت دستگاه بهره خواهد برد. گفته می‌شود این فبلت به یک نمایشگر ۶.۳ یا ۶.۴ اینچی با رزولوشن +QHD با شیشه‌ی 2.5D و نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز خواهد شد.

پیش‌تر برخی منابع خبری اعلام کرده بودند سامسونگ برای گلکسی نوت 8، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵، رم ۶ گیگابایتی و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته است. انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آگوست از گلکسی نوت 8 رونمایی و آن را در ماه سپتامبر وارد بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات