لانچر پیکسل گوگل یک میلیون بار نصب شده است

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن لانچر پیکسل گوگل هم‌اکنون توسط بیش از یک میلیون کاربر نصب شده است.
تبلیغات

اگر با برند پیکسل گوگل آشنایی داشته باشید، احتمالا می‌دانید که این شرکت تا‌کنون محصولات سخت‌افزاری مختلفی از جمله تبلت و دو گوشی هوشمند تحت این برند به بازار عرضه کرده است. چندین ماه قبل و هنگامی که گوشی‌های هوشمند سری پیکسل گوگل معرفی شد، این محصول از نظر ظاهری با گوشی‌های موجود تفاوت‌های قابل توجهی داشت. همچنین این موضوع را بارها در خبرهای مختلف خواندیم که گوگل برای تولید تعداد کافی از دو محصول مورد بحث با مشکلاتی مواجه شده است و همین امر سبب شد پیکسل و پیکسل ایکس‌ال به‌صورت محدودتری به بازار عرضه شوند. حال مشخص شده که تعداد نصب لانچر پیکسل گوگل از مرز یک میلیون عبور کرده است و این سؤال به وجود می‌آید که آیا غول دنیای جستجوگرهای اینترنتی فقط یک میلیون دستگاه از گوشی‌های پیکسل فروخته است؟

چرا پیکسل لانچر اعلام کرده است که شاید گوگل تعداد یک میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده است؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت از آنجا که پیکسل لانچر یکی از اپلیکیشن‌های اختصاصی و منحصر به گوشی‌های هوشمند سری پیکسل است،؛ می‌توان دریافت چرا تعداد نصب فعال این اپ از ۵۰۰+ هزار در ماه دسامبر به یک تا ۵ میلیون رسیده است. به این ترتیب احتمالا گوگل موفق شده از ماه دسامبر تا‌کنون تعداد بیشتری گوشی هوشمند پیکسل به بازار عرضه کند و فروش بیشتر این محصول نیز در این شرایط منطقی به نظر می‌رسد. پیکسل لانچر روی تک‌تک گوشی‌های هوشمند سری گوگل پیکسل نصب شده و به همین دلیل، شمارش تعداد نصب‌های فعال این اپلیکیشن روش بسیار خوبی برای ردیابی تعداد کاربران این دو محصول است.

توئیت ارسال‌شده توسط پیکسل‌لانچر را در ادامه می‌خوانیم. این توئیت توسط شخصی به نام sina و با حساب کاربری isfahanian@ منتشر شده و وب‌سایت دروید-لایف نیز به این توئیت اشاره کرده است.

iamkellex@ جهت اطلاع شما: به نظر می‌رسد گوگل سرانجام یک میلیون گوشی پیکسل فروخته است.pic.twitter.com/pYX89GNENG— Sina (@isfahanian) June 12, 2017

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات