برنامه یونیورسال Set Wallpaper: تغییر خودکار والپیپر - زوم اپ

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Set Wallpaper اپلیکیشنی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل است که قادر به تنظیم والپیپر و تعویض خودکار آن در بازه‌های زمانی مختلف خواهد بود.
تبلیغات

پلتفرم ویندوزفون در ابتدای مسیر خود چیزی با نام والپیپر نداشت و صفحه‌ی کاشی‌ها تنها از یک زمینه‌ی مشکی یا سفید برخوردار بود. با گذشت زمان و انتشار نسخه‌های جدیدتر این پلتفرم و به‌خصوص با تغییر نام آن به ویندوزموبایل، سرانجام درخواست کاربران مورد قبول واقع شد و امکان تنظیم والپیپر‌های دلخواه به‌عنوان زمینه‌ی کاشی‌ها به ویندوزموبایل اضافه شد تا صفحه‌ی خاص کاشی‌های ویندوزموبایل، بیش از پیش زیبا و منحصربه‌فرد به نظر برسد. اگر اهل تنوع‌بخشی به گوشی و حتی رایانه‌ی مجهز به ویندوز 10 خود هستید و مرتبا تصویر زمینه‌ را تغییر می‌دهید، با برنامه Set Wallpaper قادر خواهید بود به‌طور خودکار و در بازه‌های زمانی دلخواه تصویر زمینه را تغییر دهید. این برنامه به‌صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شده است به این معنا که اگر از یک رایانه‌ی مجهز به ویندوز 10 نیز برخوردارید، می‌توانید این نرم‌افزار را برای آن دانلود کنید و تصاویر ویندوز خود را به‌صورت خودکار تغییر دهید.

نحوه‌ی کار با برنامه بسیار ساده است. کافی است با مراجعه به برنامه، عکس‌های مورد نظر خود را فراخوانی کنید تا آرشیوی کوچک از عکس‌های مورد علاقه‌ی خود در این برنامه داشته باشید. حال نوبت تعیین بازه‌ی زمانی برای تغییر خودکار والپیپر است که می‌توانید آن را از بازه‌ی هر ۱۵ دقیقه یک‌بار تا بالاتر (مطابق با سلیقه‌ی خود) تغییر دهید. برای مثال اگر ۳۰ عکس به برنامه تحویل دهید و بازه‌ی تغییر را روی یک روز قرار دهید، می‌توانید تا یک ماه روزانه از تصاویر جدید در زمینه‌ی گوشی یا کامپیوتر لذت ببرید و دیگر دغدغه‌ی تغییر دستی و روزانه‌ نداشته باشید. موارد گفته‌شده همگی برای لاک اسکرین گوشی هم قابل تنظیم خواهند بود تا قادر به یکدست کردن محیط گوشی باشید. Set Wallpaper با حجمی حدود ۴ مگابایت منتشر شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • عملکرد صحیح و بدون ایراد
  • وجود بازه‌های زمانی مختلف
  • امکان استفاده از عکس‌های دلخواه
  • قابلیت اجرا در ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات