موتورولا دو گوشی اقتصادی موتو E4 و موتو E4 پلاس را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت موتورولا دو گوشی هوشمند اقتصادی به نام‌های موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس را رسما معرفی کرد.
تبلیغات

بخش موبایل موتورولا امروز از دو محصول جدید رونمایی کرد؛ گوشی‌ موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس که هر دو بدنه‌هایی از جنس فلز دارند. مسلما این گوشی‌ها به‌عنوان نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری موتو ای ۳ به بازار عرضه خواهند شد. موتورولا گوشی‌های سری موتو ای ۳ را در سال گذشته عرضه کرده بود. دو محصول جدید موتورولا از اواخر ماه جاری در آمریکا و چندین ناحیه‌ی دیگر از جهان در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

motorola moto e4 moto e4 plus

سیستم‌عامل پیش‌فرض موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس اندروید نوقا ۷.۱ است. این دو گوشی همچنین به پوششی برای مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب مجهز شده‌اند و تفاوت اصلی این دو مدل در ابعاد و ظرفیت باتری آن‌ها است.

ابعاد موتو ای ۴ معادل ۱۴۴.۵ در ۷۲ در ۹.۳ میلی‌متر و نمایشگر این محصول ۵ اینچی است که کیفیت ۷۲۰p ارائه می‌دهد. این محصول از یک باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای آن اسنپدراگون ۴۲۷ است. لازم به ذکر است که یک مدل از این دستگاه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی موتو ای ۴ می‌توان به سنسور اثر انگشت و دو گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی این محصول ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده و در بخش پشتی و جلویی آن، به ترتیب دو دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی‌ وجود یک فلش ال‌ای‌دی در کنار دوربین سلفی است.

motorola moto e4 moto e4 plus

موتو ای ۴ پلاس از نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره می‌برد و باتری این محصول ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. افزون بر باتری بزرگ‌تر، ابعاد این مدل نسبت به موتو ای ۴ معمولی بزرگ‌تر و معادل ۱۵۵ در ۷۷.۵ در ۹.۵۵ میلی‌متر است. بنا به اعلام موتورولا، باتری موتو ای ۴ پلاس با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. موتو ای ۴ پلاس همانند برادر کوچک‌تر خود از چیپ‌ پردازشی اسنپدراگون ۴۲۷ بهره می‌برد و حافظه‌ی رم این محصول ۲ گیگابایت است. این گوشی‌ در دو مدل با حافظه‌ی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش ال‌ای‌دی اشاره کرد. 

motorola moto e4 moto e4 plus

موتورولا گوشی هوشمند موتو ای ۴ پلاس را با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار (۱۹۹ یورو در اروپا) و گوشی موتو ای ۴ استاندارد را با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار (۱۴۹ یورو در اروپا) به فروش خواهد رساند. مدل معمولی موتو ای ۴ همچنین از طریق سرویس آمازون پرایم و با قیمتی کمتر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت؛ اما این مدل‌ احتمالا تبلیغات و پیشنهادات ویژه‌ی آمازون را هم به کاربر نمایش خواهد داد.

به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند سری موتو ای ۴ نسبت به نسل قبلی خود یعنی موتو ای ۳ و موتو ای ۳ پاور، چه از نظر طراحی و چه از نظر مشخصات فنی به میزان قابل توجهی ارتقاء یافته‌اند. برای مقایسه باید اشاره کنیم که موتو ای ۳ و موتو ای ۳ پاور بدنه‌هایی پلاستیکی دارند و پردازنده‌ی آن‌ها ساخت کمپانی مدیاتک است.

motorola moto e4 moto e4 plus

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات