۱۰ دوره آموزشی رایگان برای پیشرفت شخصی

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
این ۱۰ درس آنلاین می‌توانند تأثیر شگفتی بر کیفیت زندگی شما داشته باشند، بعضی از آن‌ها حتی به کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارند.
تبلیغات

بعد از سال‌های تمام‌نشدنی مدرسه، احتمالا نشستن پشت میز یا کامپیوتر و یاد گرفتن چیزهای بیشتر کمی طاقت‌فرسا به نظر برسد.این ۱۰ درس آنلاین که رایگان نیز هستند، نه‌تنها سرگرم‌کننده‌اند، بلکه کمتر از یک هفته از وقت شما را خواهند گرفت، البته اگر مرتب برای آن‌ها وقت نگذارید. با کمک این ۱۰ درس می‌توانید زندگی خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

اودمی

تمام آنچه باید درباره این دوره گفته شود، در عنوان آن ذکر شده است. اگر به دنبال هیجان در کار و زندگی خود هستید، این دوره کوتاه یک راه عالی برای آن است که طرز فکر شما را به سمت موفقیت تغییر دهید.

پیش‌نیاز: تمایل به شادتر بودن

طول دوره: یک ساعت / ۱۷ درس

SkillShare

انجام این کار باید بسیار هوشمندانه باشد و نباید فراموش کرد که تبلیغ کردن برند شخصی در وب‌سایت‌های آنلاین بسیار مهم است.

طول دوره: ۵۰ دقیقه / ۱۰ ویدئو

Udemy

در شرایطی که گمان می‌بریم در حال باخت هستیم، آموزش دیدن درباره مدیریت زمان به ما کمک بسیاری می‌کند. این کلاس نیم‌ساعته نکات بسیاری درباره این موضوع به شما خواهد آموخت.

طول دوره: ۳۷ دقیقه / ۱۲ درس

Udacity

شغل کد نویسی خود را با کلاس ساده اما سرگرم‌کننده‌ی اصول HTML ،CSS و جاوا اسکریپت آغاز کنید و اگر از طرفداران بازی آنلاین ۲۰۴۸، هستید می‌توانید در پایان این دوره یک نسخه‌ی مخصوص خود از آن بسازید.

طول دوره: یک روز

اگر فکر کردن به بررسی حساب‌ و کتاب‌ مالیِ شخصی، شما را کلافه می‌کند؛ چاره شما Core Four است و از این به بعد دیگر چنین نخواهد بود. یک برنامه بسیار ساده برای پس‌انداز و خرج کردن هوشمندانه. این برنامه به شما اصول پایه برای پول هوشمند را یاد می‌دهد.

طول دوره: یک ساعت / ۱۷ درس

SkillShare

اگر نمی‌توانید یک روز کامل برای خلاق شدن وقت بگذارید، شاید بتوانید ده دقیقه برای آن کنار بگذارید. این همه‌ی زمانی است که برای این کلاس فوق کوتاه درباره‌ی نوآوری و تفکر خلاق نیاز دارید.

طول دوره: ۱۱ دقیقه / دو ویدئو

Udemy

آیا دوست دارید به نوشتن به‌عنوان یک سرگرمی جانبی فکر کنید؟ پس یاد بگیرید چطور داستان‌های زندگی را انتخاب و آن‌ها را به‌گونه‌ای مؤثر روی کاغذ پیاده‌سازی کنید. اگر این نکته را یاد گرفتید، نیمی از راه نوشتن یک کتاب (یا حداقل یک وبلاگ) را سپری کرده‌اید.

طول دوره: ۵۰ دقیقه / شش درس

Video shooting

برای آنکه فیلم‌های عالی ثبت کنید لازم نیست یک دوربین چند صد هزار دلاری خریداری کنید. این دوره اثباتی بر این حرف است. داستان خود را به واقعیت تبدیل کنید و همکاران خود را تحت تاثیر قرار دهید. در زمانی کمتر از یک ساعت چند تکنیک ویدئویی فوق العاده یاد بگیرید و فیلم‌های تاثیرگذار بسازید.

طول دوره: ۵۲ دقیقه/ ۱۱ ویدئو

mindfulness

تکرار مزایای تمرکز حواس و مدیتیشن فقط به‌اندازه‌ی یک کلیک با شما فاصله دارد و به معنی واقعی کلمه سرگرم‌کننده است. این دوره صداهای طبیعت را مورد استفاده قرار می‌دهد تا شما را به منطقه‌‌ی امن ذهنی وارد کند.

طول دوره: ۵۲ دقیقه / ۱۴ درس

Morning habit

برای آنکه در طی بقیه ساعت‌ها سازنده و پربازده باشید، چند ساعت اولیه روز اهمیت بسیاری دارند. با این ۷ عادت ساده، یاد بگیرید چگونه صبح‌های خود را بهینه کنید.

طول دوره:  ۱۳ دقیقه / ۹ ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات