شاید اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ ۵۱۵ دلار قیمت داشته باشد

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خبری منتشر شده که بر اساس آن، قیمت اولین گوشی‌ هوشمند مجهز به دوربین دوگانه‌ی سامسونگ ۵۱۵ دلار است.
تبلیغات

از مدت‌ها قبل در شایعات مختلف گفته‌ می‌شود گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند ساخت کمپانی سامسونگ خواهد بود که از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد. ولی در برخی از شایعه‌های اخیر پیش‌بینی شده است که شاید وضعیت به گونه‌ی دیگری باشد. اکنون اعلام شده که گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که در بخش پشتی آن از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد. گزارش جدیدی که از طرف منابع چینی منتشر شده است نیز به این مورد اشاره دارد که قیمت اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه‌ی سامسونگ چقدر در نظر گرفته خواهد شد.

از چند هفته‌ قبل تاکنون، در گزارش‌های مختلف اعلام شده که سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند جدید به نام گلکسی سی ۱۰ است. در این گزارش‌ها اشاره شده که گوشی مورد بحث احتمالا از دوربین پشتی دوگانه بهره خواهد برد.

در این گزارش‌ها گفته‌ می‌شود که گلکسی سی ۱۰ احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات فنی گلکسی سی ۱۰ می‌توان به نمایشگر سوپرامولد با کیفیت فول‌اچ‌دی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری این دستگاه ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

اکنون گفته می‌شود گلکسی سی ۱۰ در حال گذراندن مراحل آزمایشی است و این یعنی تا معرفی رسمی این محصول زمان خیلی زیادی باقی نمانده است. برخی از شایعات نیز اشاره کرده‌اند که شاید این محصول اولین گوشی هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ باشد که به دکمه‌ی اختصاصی دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی مجهز خواهد بود.

حال در جدیدترین گزارش منتشرشده از طرف منابع چینی، پیش‌بینی شده است که مدل ۶۴ گیگابایتی گلکسی سی ۱۰ احتمالا با قیمت ۵۱۵ دلار در کشور چین عرضه خواهد شد. حال باید دید آیا گلکسی سی ۱۰ در سایر نواحی جهان نیز به فروش خواهد رسید یا سامسونگ این دستگاه را به‌طور محدود و فقط در چین عرضه خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات