شارژ رایگان یک ساله برای خریداران مدل‌های S و X‌ تسلا

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شعبه استرالیای شرکت تسلا اعلام کرد برای خریداران این شرکت که تا قبل از تاریخ ۹ مرداد اقدام به خریداری یکی از مدل‌های S و X کنند، امکان شارژ رایگان خودرو به مدت ۱ سال فراهم خواهد کرد.
تبلیغات

از تاریخ ۱۹ خرداد، تمام مشتریانی که اقدام به خرید مدل‌های S و X شرکت تسلا کنند با ثبت نام در طرح خودروهای الکتریکی شرکت AGL استرالیا، به‌صورت نامحدود و به مدت یک سال می‌توانند از ایستگاه‌های شارژ سریع این شرکت به‌رایگان استفاده کنند.

این حرکت ابتکاری هم‌زمان با دو طرح دیگر تسلا مبنی بر گارانتی و تأمین هزینه‌های خودروی تسلا اجرا خواهد شد. این طرح‌ها در راستای ساده‌سازی فرایند تحویل و پشتیبانی هرچه بهتر خودروهای الکتریکی انجام می‌شوند. 

tesla

در برنامه خودروی الکتریکی AGL، تمام انرژی مصرفی توسط خودرو از منابع زیست‌محیطی است و از موادی مانند زغال‌سنگ که موجب آسیب به محیط می‌شود استفاده نخواهد شد.

کسانی که پیش از این خودروی خود را سفارش داده‌اند، قادر خواهند بود در این طرح ثبت‌نام کنند. این دسته از خریداران باید نهایتا تا ۹ شهریور نسبت به ثبت‌نام در طرح AGL اقدام کنند.

tesla

با نگاهی کوتاه به سایت AGL مشخص می‌شود که ثبت نام در این طرح، صرفه‌جویی اقتصادی زیادی برای متقاضیان به همراه نخواهد داشت؛ چراکه طرح خودروی الکتریکی AGL با توجه به قیمت برق در استرالیا و میزان شارژ خودروهای تسلا، به‌طور میانگین، روزانه ۱ دلار هزینه در بر خواهد داشت و این یعنی مشارکت‌کنندگان در این طرح ۱ ساله، نهایتا ۳۶۵ دلار صرفه‌جویی اقتصادی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات