شرایط فروش هیوندای النترا توسط کرمان موتور اعلام شد

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت کرمان موتور شرایط فروش هیوندای النترا ۲۰۱۷ را برای فروش عادی و مشارکتی اعلام کرد.
تبلیغات

کرمان موتور که قرارداد خود با هیوندای کره جنوبی را نهایی کرده است، پس از فروش هیوندای آی ۱۰ و آی ۲۰، شرایط فروش هیوندا النترا ۲۰۱۷ را اعلام کرد. فروش هیوندای النترا ۲۰۱۷ با قیمت ۱۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از روز ۲۲ خرداد آغاز شده است و تا پایان ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ادامه خواهد داد. خودروهای فروخته‌شده در این طرح از ۲۲ تیر به بعد تحویل داده خواهد شد.

این طرح دارای ۴ نوع پرداخت است. پرداخت یک مرحله‌ای، دو مرحله‌ای، سه مرحله‌ای و چهار مرحله‌ای برای فروش هیوندای النترا در نظر گرفته شده است. در فروش یک مرحله‌ای ۲ میلیون تومان تخفیف برای خرید هیوندای النترا در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب با پرداخت ۱۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، این خودرو پس از یک ماه به دست مشتریان می‌رسد. در فروش دو مرحله‌ای با پرداخت ۶۰ میلیون تومان در ابتدای کار و کسر ۲۲ درصد سود مشارکت و تخفیف یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، باقی‌مانده‌ی مبلغ خرید خودرو در زمان تحویل دریافت می‌شود. تحویل این نوع فروش، شهریورماه ۹۶ خواهد بود.

در فروش سه مرحله‌ای، علاوه بر دو پرداخت ۳۰ میلیون تومانی، مشتری باید باقیمانده‌ی قیمت خودرو را با کسر سود ۲۰ درصد و تخفیف یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در زمان تحویل هیوندای النترا پرداخت کند. در این بخش از طرح، خودروهای خریداری‌شده مهرماه ۱۳۹۶ تحویل داده می‌شوند. در فروش چهار مرحله‌ای، به غیر از سه پرداخت ۲۰ میلیون تومانی، خریدار هیوندای النترا باید بقیه‌ی قیمت خودرو را با کسر سود ۱۸ درصد و تخفیف یک میلیون تومان در زمان تحویل پرداخت کند. در این نوع از پرداخت، خودروهای خریداری‌شده آبان‌ماه ۱۳۹۶ تحویل مشتری داده خواهد شد.

در صورت تأخیر در تحویل هیوندای النترا، کرمان موتور به ازای هر ماه، جریمه‌ی ۲.۵ درصدی پرداخت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات