آنچه از مشخصات فنی پیکسل ایکس ال 2 منتشر شده است

یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فنی منتشرشده از پیکسل ایکس ال 2 گوگل، حاکی از آن است که این دستگاه بی‌شباهت به دیگر پرچم‌داران نیست. احتمالا در این دستگاه شاهد نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهیم بود.
تبلیغات

درحالی‌که تاکنون خبر دقیقی از زمان رونمایی پیکسل 2 و ایکس ال 2 توسط گوگل منتشر نشده است، شایعاتی در مورد مشخصات فنی پیکسل ایکس ال 2 به گوش می‌رسد.

آن‌طور که در فهرست سایت GFXBench آمده است، گوشی پیکسل ایکس ال 2 در مشخصات فنی خود بی‌شباهت به دیگر پرچم‌داران نخواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که ما به‌طور صد درصد از صحت این اطلاعات اطمینان نداریم.

طبق آنچه در این سایت درج شده، پیکسل ایکس ال 2 ممکن است از نمایشگری ۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۱۲×۲۵۶۰ برخوردار باشد که این قدرت تفکیک‌پذیری، همان چیزی است که در اسنشال فون انتظار آن را داریم و نمایشگر پیکسل ایکس ال 2 گرچه از ال‌جی جی 6 کوچک‌تر خواهد بود؛ ولی همچنان نسبت تصویری در حدود ۱۸:۹ (به‌طور دقیق‌تر ۱.۹۵:۱) ارائه می‌دهد و این‌طور به نظر می‌رسد که چنین نسبت تصویری در بین تولیدکنندگان بسیار رایج شده است. همچنین باید اشاره کرد طبق اخباری که قبلاً مبنی بر سرمایه‌گذاری گوگل در بخش تولید نمایشگر اولد شرکت ال‌جی، منتشر شده بود، می‌توان انتظار تغییراتی در نوع صفحه‌نمایش این دستگاه داشت.

از دیگر مشخصات پیکسل XL2، طبق آنچه در GFXBench آمده است، می‌توان به ۴ گیگابایت رم، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کوالکام، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 540 و ۱۰۰ گیگابایت حافظه و دوربین پشتی ۱۲ مگا پیکسلی (تاکنون از وجود دو دوربین در پشت دستگاه اطلاعی منتشر نشده است) اشاره کرد. نکته‌ی دیگری که لازم است به آن پرداخته شود سیستم‌عامل دستگاه است. سیستم‌عامل نصب‌شده بر پیکسل ۲ در این بنچمارک اندروید ۷.۱.۱ است که نشان می‌دهد احتمالاً اندروید O هنوز به واحد پیش‌تولید این دستگاه ورود پیدا نکرده است.

در ادامه، تصویری از اطلاعات مندرج در GFXBench، آورده شده است.

google pixel 2 specs GFXBench
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات