Moto Z2 Play بطور رسمی معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت موتورولا رسما گوشی Moto Z2 Play را به‌عنوان جانشین گوشی Moto Z Play معرفی کرد. برای اطلاعات بیشتر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی Moto Z2 Play با هدف رقابت با دیگر گوشی‌های میان‌رده‌ی موجود در بازار ارائه‌شده و برگ برنده‌ی آن پشتیبانی از موتومادها است. این گوشی دارای یک صفحه ‌نمایش ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی است. به‌علاوه این‌ گوشی بسیار باریک طراحی‌شده و ضخامت آن تنها ۵.۹۹ میلیمتر است. موتورولا برای دست‌یابی به این ضخامت ظرفیت باتری این گوشی را از ۳۵۱۰ میلی‌آمپر به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر کاهش داده است. این گوشی در دو گونه عرضه خواهد‌شد، یک نمونه از این گوشی از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و یک نمونه‌ی دیگر از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره‌ می‌برد. در هر دو نمونه امکان افزایش حافظه از طریق درگاه میکرو اس‌دی وجود دارد.

قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۶ با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. گفته می‌شود با وجود کاهش ظرفیت باتری این گوشی، به لطف مصرف بهینه‌ی پردازنده اسنپدراگون ۶۲۶، مدت زمان شارژدهی باتری Moto Z2 Play مشابه Moto Z Play خواهد بود. در قسمت جلوی این گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 قرار دارد و دوربین اصلی این گوشی نیز ۱۲ مگاپیکسلی و دارای دیافراگم F/1.7 است. هردو دوربین جلو و عقب دارای فلش LED هستند.

طبق اعلام موتورولا، این گوشی از پوشش ضد آب بهره‌مند بوده و در رنگ‌های خاکستری مهتابی، طلایی روشن و آبی بارانی به بازار ارائه خواهدشد. برای نمونه‌ی قوی‌تر این گوشی که از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ حافظه‌ی داخلی برخوردار است، قیمت ۴۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. این گوشی در ایالات‌متحده از تابستان بصورت آنلاک و همچنین توسط اپراتور Verizon عرضه خواهدشد.

درکنار گوشی Moto Z2 Play، موتورولا از چهار موتوماد جدید ویژه‌ی گوشی‌های خانواده‌ی Z پرده برداشته است. این مادها شامل یک Gamepad و نوعی پاوربانک موسوم به TurboPower Pack است. سومین ماد معرفی شده توسط موتورولا JLB SoundBoost 2 نام‌دارد. این ماد دارای اسپیکر و باتری داخلی است که امکان پخش ۱۰ ساعت موسیقی را فراهم می‌کند. چهارمین ماد معرفی شده نیز Style Shell های جدید هستند که ضمن تغییر ظاهر گوشی، امکان شارژ بی‌سیم را نیز فراهم می‌کنند. قیمت Style Shell ها ۳۹.۹۹ دلار و قیمت باقی موتوماد‌ها ۷۹.۹۹ دلار اعلام شده است. این مادها نیز تابستان امسال به بازار عرضه خواهندشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات