الجی پروژکتور ProBeam قابل حمل لیزری را عرضه کرد

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال‌جی پروژکتور لیزری ProBeam معرفی شده در نمایشگاه CES را به بازار عرضه کرده است.
تبلیغات

شرکت ال‌جی پس از به نمایش گذاشتن پروژکتور جدید لیزری ProBeam در نمایشگاه CES سال میلادی جاری، فروش آن را به طور رسمی آغاز کرده است. زومیت را همراهی کنید.

پروژکتور ProBeam الجی
مقاله‌های مرتبط:

    پروژکتور یاد شده با قیمت ۱۴۹۹ دلاری خود، گزینه‌ی مناسبی برای کاربران علاقه‌مند به پروژکتورهای قابل حملی خواهد بود که قادر به فراهم کردن سرگرمی‌های دیجیتالی روی یک پرده یا دیوار سفید رنگ بسیار بزرگ هستند. فناوری ارائه‌ی تصویری لیزری، تصاویر روشن‌تری را به وجود آورده و نیازی به جایگزینی لامپ‌های گران قیمت معمول مشابه با پروژکتورهای خانگی متعارف نخواهند داشت. پروژکتور پروبیم (ProBeam) ظاهرا می‌تواند ۸ ساعت در روز به طور مداوم و به مدت ۷ سال بدون نیاز به تعویض لامپ، به ارائه‌ی تصاویر روی پرده یا دیوار بپردازد.

    پروژکتور ProBeam الجی

    روشنایی پروژکتور ۲.۱ کیلوگرمی پروبیم ال‌جی برابر با ۲۰۰۰ لومن و اندازه‌ی تصویر ارائه شده به صورت قطری حداکثر به ۱۲۰ اینچ (۳۰۵ سانتی‌متر) می‌رسد. پروژکتور یاد شده مجهز به فناوری انتقال تصویر به صورت بی‌سیم روی صفحه (screen mirroring)، ورودی USB و فناوری ارتباطی بلوتوث به منظور استریم کردن داده‌ی صوتی به یک بلندگوی خارجی است.

    پروژکتور ProBeam الجی

    پروژکتور پروبیم دارای پلتفرم تلویزیون هوشمند WebOS اختصاصی شرکت ال‌جی است. کاربران می‌توانند با استفاده از پلتفرم webOS به طور مستقیم به خدمات استریم مختلفی دسترسی داشته و به وسیله‌ی یک نرم‌افزار ویژه‌ی گوشی هوشمند به کنترل آن بپردازند. علاوه‌بر موارد یاد شده، فناوری Keystone alignment خودکار عمودی به کار رفته در پروژکتور، به طور خودکار باعث تشخیص و تصحیح هرگونه اعوجاج تصویر روی صفحه خواهد شد. همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، پروژکتور پروبیم ال‌جی با قیمت ۱۴۹۹ دلار در کشور ایالات متحده از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون و نیو اِگ قابل سفارش است.

    پروژکتور لیزری پروبیم شرکت ال‌جی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا ارزش خرید دارد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات