وال استریت ژورنال: مشکلات در درک زبان انگلیسی، باعث تاخیر در انتشار بیکسبی است

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مشکل دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ در درک گرامر انگلیسی باعث تاخیر عرضه‌ی این محصول در بازار آمریکا است.
تبلیغات

دستیار صوتی بیکسبی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس ۸ در زمان رونمایی از این گوشی محسوب می‌شد و سامسونگ تا جایی که می‌توانست در تبلیغات خود از آن استفاده کرد. با وجود اینکه ماه ژوئن فرارسیده، اما هنوز زمان دقیق انتشار دستیار صوتی هوشمند سامسونگ برای  کاربران آمریکایی مشخص نیست. وال استریت ژورنال نیز با انتشار گزارشی با تایید این موضوع اعلام کرده که هنوز هفته‌ها تا عرضه‌ی بیکسبی در آمریکا باقی است.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، آزمایش‌های داخلی بیکسبی توسط سامسونگ نشان می‌دهد که این دستیار صوتی در درک گرامر و دستور زبان انگلیسی با مشکلات بسیاری مواجه است. برای رقابت و قرار گرفتن در مقابل سیری اپل و دستیار گوگل؛ دو دستیار صوتی معروفی که در موارد یاد شده بسیار بی‌نقص عمل می‌کنند، سامسونگ بدون شک باید هرگونه مشکل و ناهماهنگی را پیش از عرضه‌ی رسمی برطرف کند.

در بیانیه‌ی منتشر شده توسط سامسونگ آمده است:

دستیار صوتی بیکسبی، برای بهبود بیشتر خود در درک زبان طبیعی، از زمان کافی برخوردار است و ما در حال حاضر در حال افزایش کاربران آزمایشی خود در ایالات متحده هستیم تا محصول خود را برای عرضه آماده کنیم.

بنابراین تا زمانی که آزمایش‌ها ادامه دارند و سامسونگ در حال رفع نواقص است، صاحبان گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، برای در دست گرفتن آنها باید صبوری بیشتری به خرج دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات