آگاهی از قیمت لحظه ای ارز، سکه، گوشی و خودرو در اندروید - زوم اپ

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در این مطلب شما را با ۳ اپلیکیشن در زمینه‌ی آگاهی از نرخ لحظه‌ای ارز و سکه، موبایل و خودرو آشنا خواهیم کرد.
تبلیغات

 اگر به دنبال آخرین قیمت گوشی‌های موبایل هستید، اگر می‌خواهید از نرخ لحظه‌ای دلار و یورو باشید، اگر قصد خرید یا فروش سکه دارید یا حتی اگر می‌خواهید خودروی جدیدی خریداری کنید، می‌توانید با نصب یک اپلیکیشن ساده در گوشی هوشمند خود، به صورت آنی و لحظه‌ای از قیمت موارد ذکر شده با خبر شوید. در ادامه شما را با ۳ اپلیکیشن مختلف که هر کدام به تفکیک در رابطه با ارز و سکه، گوشی موبایل و خودرو فعالیت دارند آشنا خواهیم کرد.

کافه آنلاین (نرخ ارز‌، سکه و طلا)

کافه آنلاین (نرخ ارز‌، سکه و طلا) اپلیکیشنی جهت اطلاع از نرخ ارز، سکه و طلا است که در آن می‌توانید به آخرین و به‌روزترین قیمت موارد گفته شده دسترسی داشته باشید. در این اپ خبری از مارکت‌های دیگر نیست و تمام تمرکز برنامه روی ارز و سکه گذاشته شده است که همین موضوع باعث شده تا شاهد یک اپلیکیشن بسیار خوب و دقیق باشیم. اگرچه محیط کاربری چنگی به دل نمی‌زند با این حال، دقتی که در برنامه به کار رفته است می‌تواند این ضعف را که با یک اپلیکیشن چشم نواز مواجه نیستیم برطرف کنید.

کافه آنلاین (قیمت موبایل)

مطمئنا می‌توان بعد از سکه و ارز، محبوب‌ترین مارکتی که کاربران به دنبال قیمت‌های به‌روز آن هستند بازار موبایل‌ها است. معمولا کاربران برای اطلاع از قیمت روز گوشی‌ها به سایت‌هایی موبایلی ایران مراجعه می‌کنند اما به کمک اپلیکیشن بسیار کاربردی کافه آنلاین (قیمت موبایل)، می‌توانید بدون نیاز به مرورگر و تنها با چند لمس، از آخرین قیمت گوشی‌ها مطلع شوید. این اپلیکیشن علاوه بر سرعت عمل بالاتر و مصرف دیتای کمتر، برتری مهم دیگری نیز به سایت‌های مرجع موبایل دارد و آن ارائه‌ی قیمت‌ها به صورت لیستی است. به این معنا که کافی است برند مورد نظر خود را مشخص کنید تا به سرعت لیستی از نام گوشی و قیمت‌ها برای شما نمایش داده شود. تمام گوشی‌های موجود از برند انتخاب شده در این لیست وجود دارند و می‌توانید با مرور آن، به سرعت از آخرین قیمت گوشی‌های موبایل مطلع شوید.

کافه آنلاین (قیمت خودرو)

کافه آنلاین اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای علاقه‌مندان به دنیای خودرو است که به صورت جامع شما را از قیمت خودروهای داخلی، وارداتی و منطقه آزاد باخبر می‌کند. برخلاف مبحث ارز و سکه و گوشی‌های موبایل که مراجع‌ بسیاری برای آن‌ها وجود دارد، خودروها دارای منابع انگشت شماری هستند که می‌توان در آن به دیتابیس کاملی از خودروها و قیمت‌های روز آن‌ها دسترسی داشت. کافه آنلاین (قیمت خودرو) برنامه‌ای برای اندروید است که در آن به لیستی جامع و کامل از ۲۰۰۰ خودرو دسترسی خواهید داشت که در دسته‌های مختلفی همچون داخلی، وارداتی و منطقه آزاد در اختیار شما قرار گرفته‌اند. سمند، ۲۰۶، پراید، لیفان و‌... در خودروهای داخلی، شورلت، کیا، سانتافه و‌... در خودرهای وارداتی و لکسوز، بنز، مازراتی و‌... نیز در خودروهای منطقه آزاد قرار گرفته‌اند که می‌توانید با مراجعه به هر بخش، قیمت‌های به‌روز آن‌ها را مشاهده کنید. در کافه آنلاین علاوه بر قیمت بازار خودروها، می‌توانید قیمت نمایندگی را نیز در صورت وجود مشاهده کنید. محیط کاربری برنامه نیز با وجود آنکه چندان جذاب نیست اما قابل قبول است به خصوص در بخش دسته بندی موضوعی خودروها که به طور کاملا گویا خودروها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات