آمازون از بلندگوی اکو شو با قیمت ۲۳۰ دلاری رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
آمازون دقایقی پیش از بلندگوی هوشمند اکو شو که از وجود یک نمایشگر بهره می‌برد، رونمایی کرد.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آمازون دقایقی پیش نسل جدید بلندگوی هوشمند خود را با نام اکو شو رونمایی کرد. این بلندگوی هوشمند از وجود یک نمایشگر بهره می‌برد که شایعات پیشین منتشرشده در این رابطه را تأیید می‌کند. اکو شو همان بلندگوی هوشمند آمازون با قابلیت‌های مشابه است که از وجود یک نمایشگر ۷ اینچی بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط آمازون، با وجود نمایشگر تعبیه‌شده کاربران می‌توانند ویدیو‌های یوتیوب و متن آهنگ‌های در حال پخش را مشاهده کنند. همچنین اکو شو می‌تواند تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های مداربسته، گالری عکس‌ها، وضعیت گرافیکی آب و هوا و ایجاد لیست‌های کاری و خرید را به‌صورت بصری در اختیار کاربران قرار دهد. اکو شو از نظر سخت‌افزاری مجهز به ۸ میکروفون است و از وجود سیستم شناسایی صدا در فاصله‌ی دور بهره می‌برد. ضمنا باید به فناوری از بین بردن نویز صدا اشاره کرد که شناسایی صدای کاربر از هر نقطه‌ی اتاق را ممکن می‌کند.

با استفاده از آمازون اکو می‌توان با افرادی که این بلندگو را در اختیار دارند یا از اپلیکیشن الکسا در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، مکالمه صوتی داشت. اکو شو قابلیتی به نام Drop In به همراه دارد که با استفاده از آن می‌توان اعلان‌هایی به سایر بلندگوهای اکو شو ارسال کرد. با توجه به وجود نمایشگر، کاربران می‌توانند علاوه بر شنیدن اخبار، آن‌ها را تماشا کنند. برای مثال می‌توان به‌راحتی آخرین تریلر فیلم‌های سینمایی را از یوتیوب و با استفاده از اکو شو مشاهده کرد.

اکو شو همچنین امکان مدیریت زمان از طریق نمایش تایمر و حتی مدیریت تقویم خانوادگی را نیز فراهم کند. هرچند اکوی آمازون بیش از ۷۰ درصد از بازار بلندگوهای هوشمند را در اختیار دارد؛ اما سایر کمپانی‌ها نیز چنین محصولاتی را برای کسب سهمی از بازار عرضه کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به Invole هارمن کاردن، گوگل هوم و احتمالا بلندگوی هوشمندی از سوی اپل اشاره کرد.

آمازون اعلام کرده است که بلندگوی هوشمند اکو شو از ۲۸ ژوئن با قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. افرادی که در پی خرید دو دستگاه اکو شو باشند، می‌توانند از تخفیف ۱۰۰ دلاری بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات