تولید آیفون 8 طبق زمان‌بندی؛ رونمایی در شهریور و فروش در مهر ماه

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌های تازه، اپل رونمایی و فروش جدیدترین آیفون‌های خود را برای شهریور و مهر برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات

در ادعا‌های قبلی زمان‌بندی رونمایی و فروش آیفون‌های جدید کاملا برای پاییز برنامه‌ریزی شده بود تا نسخه «۱۰ سالگی آیفون» به علت مشکلات  به وجود آمده در تولید با نمایشگر OLED، در کنار ۲ نسخه دیگر با نمایشگر‌های LCD معرفی شود.

وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara نیز گفته بود که «آیفون ۸» با تأخیر زیادی نسبت به دو مدل دیگر آیفون معرفی خواهد شد؛ اما طبق گفته مینگ چی کو، تحلیلگر مؤسسه KGI Securities، آیفون با نمایشگر OLED نیز در شهریور (سپتامبر) معرفی خواهد شد که ۲ ماه از زمان‌بندی مرداد-مهر عقب افتاده است.

در ماه‌های گذشته اگر پیگیر اخبار مربوط به آیفون‌های جدید اپل بوده باشید، شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی در این باره دیده‌اید.

در هر صورت منبع چینی Economic Daily news امروز مدعی شد که هیچگونه تأخیری در چرخه تولید آیفون‌های جدید وجود ندارد و تولید آن‌ها از ماه جدید آغاز خواهد شد:

تأمین‌کننده‌های اجزای مختلف آیفون از TSMC و SLP گرفته تا Zhen Ding Technology ،Kinsus Interconnect و تأمین‌کننده باتری با نام Simplo Technology همگی آمادگی دارند تا تولید آیفون‌ را از اواسط خردادماه شروع کنند. در این گزارش آمده است که TSMC تولید چیپ‌ A11 را از نوزدهم خردادماه شروع می‌کند تا مقدار کافی از آن را تا ابتدای مردادماه تحویل بدهد.
آیفون 8

در همین بین، شرکت‌های مونتاژ کننده مانند فاکسکان، وینستون و پگاترون نیز گفته‌اند که به آموزش کارمندان جدید خود و فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز شتاب داده‌اند تا همگی آماده تولید عمده آیفون‌های جدید شوند.

اپل قصد دارد بعد گذشت سه سال از طراحی جدیدی که با آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس شروع شد، این بار با آیفون ۸ هم‌زمان با تولد ۱۰ سالگی آیفون، ظاهر این دستگاه را به‌ کلی تغییر دهد. آیفون 8 از بدنه‌ای شیشه‌ای، نمایشگر OLED لب به لب، اسکنر اثر انگشت ادغام‌شده با نمایشگر، دوربین دوگانه عمودی در پشت و دوربین جلویی با قابلیت حس ۳ بعدی بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات