طراحی دفتر کار راکت اینترنت، شعبه برلین

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار راکت اینترنت واقع در برلین، توسط شرکتی به نام de Winder بازطراحی شده و از متراژ ۲۲ هزار متر مربع برخوردار است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: de Winder
  • کارفرما: راکت اینترنت
  • متراژ: ۲۲۰۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: برلین، آلمان

راکت اینترنت یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه سرمایه‌گذاری خطر پذیر است و در استارتاپ‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده است. شعبه اصلی راکت اینترنت در شهر برلین کشور آلمان قرار دارد. این دفتر کار در یک برج ۲۲ طبقه به نام GSW واقع شده است که ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ ساخته شده است.

در سال ۲۰۱۵ راکت اینترنت با شرکت طراحی به نام de Winder وارد مذاکره شد تا بازطراحی شعبه برلین را به این شرکت واگذار کند. به گفته یکی از مسئولان de Winder، طراحی دفتر کار برلین راکت اینترنت، کاری پر چالش برای این شرکت بوده است.

برجی که دفتر کار برلین راکت اینترنت در آن واقع است، توسط معمار معروفی به نام Sauerbruch Hutton طراحی شده است که توانسته جوایز مختلفی در زمینه معماری کسب کند؛ بنابراین طراحی داخلی نیز باید به همان میزان عالی باشد. علاوه بر این موضوع، زمینه فعالیت راکت اینترنت که حمایت از استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاری خطرپذیر است، چالش دیگری برای de Winder محسوب می‌شود.

وظیفه de Winder این بود که برای ۲۰۰۰ نفر دفتر کاری طراحی کند که نه‌تنها با فضای محیط‌های استارتاپی همخوانی داشته باشد؛ بلکه ایده‌ای که Sauerbruch Hutton در طراحی برج GSW داشته است نیز در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار اعمال شود. در ادامه نگاهی به تصاویر دفتر کار برلین راکت اینترنت خواهیم انداخت.

دکوارسیون
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات