آخرین سری فورد فوکوس RS، سال 2018 عرضه می شود

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی تولید محدود فورد فوکوس RS آخرین مدل آن خواهد بود و فورد با الهام‌ گرفتن از نظرات علاقه‌مندان این خودرو در صفحات فیسبوک، انجمن‌ها و کلوب‌های هواداری، آنرا تولید خواهد کرد.
تبلیغات

شرکت فورد، ویژگی های استانداردی را برای این هاچ‌بک در نظر گرفته است تا آماده‌ی عرضه‌ی نهایی شود. آخرین مدل RS، برای کنترل بهتر گشتاور در شرایط چسبندگی کم جاده؛ به فناوری قفل دیفرانسیل مکانیکی از برند کواِیف (Quaife) مجهز شده است. نسل آخر فورد فوکوس RS علاوه بر توانایی مدل‌های استاندارد، دیفرانسیل ضد لغزش و ظاهری متفاوت از مدل‌های قبلی خواهد داشت.

فورد فوکوس RS

موتور ۴ سیلندر و ۲.۳ لیتری توربوشارژ این خودرو مثل مدل‌های قبلی، قدرت ۳۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. فورد فوکوس RS علاوه بر رنگ آبی نیتروی قبلی با رنگ جدید قرمز مسابقه‌ای نیز عرضه می‌شود؛ سایر گزینه‌های ظاهری مثل سقف صاف مشکی، اسپویلر و سرپوش آینه‌ها باعث ایجاد تمایز بین مدل‌های محدود شده و مدل‌ معمولی فورد فوکوس RS می‌شود. فورد لوگوی RS را روی قسمت‌های مختلف بدنه اضافه کرده و از رینگ‌های رنگ شده‌ی آلیاژی در سایز ۱۹ اینچ، همراه با حروف RS در وسط استفاده کرده است. فورد بر فضای داخلی خودرو هم تاکید نموده؛ به همین دلیل از پوشش فیبر کربن برای دستگیره‌های در، اهرم ترمز دستی و اطراف ابزار سنجش توربو بوست بهره گرفته است. پکیج استانداردی هم با نام RS2 شامل صندلی‌های ریکارو، گرمکن‌های صندلی،‌ فرمان مجهز به گرم‌کن داخلی و سیستم ناوبری با کنترل صوتی وجود دارد. فقط ۱۰۰۰ نسخه از فورد فوکوس RS ۲۰۱۸ برای خریداران ایالات متحده در دسترس خواهد بود و ۵۰۰ نسخه نیز در اواخر سال ۲۰۱۷ به کانادا وارد خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات