سود ۳۰ تومانی برای هر سهم همکاران سیستم

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
مجمع عمومی همکاران سیستم، سود نقدی هر سهم این شرکت را ۳۰ تومان اعلام کرد.
تبلیغات

مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۵ شرکت همکاران سیستم، امروز با حضور ۹۱.۶ درصد از سهام‌داران این گروه نرم‌افزاری برگزار شد.

مهدی امیری، مدیرعامل همکاران سیستم در این مجمع اعلام کرد که ۱۱۰ درصد از بودجه‌ی مصوب این مجمع در سال گذشته محقق شده و سود خالص تلفیقی ۴۰ درصدی در پی داشته است.

مهدی امیری در مجمع عمومی سالانه‌ی این شرکت گفت: «دستاوردهای همکاران سیستم در سال ۱۳۹۵، این سال را به نقطه‌ی عطفی در تاریخ شرکت تبدیل کرده است. سال گذشته درآمد حاصل از فروش محصول راهکاران با رشد ۴۵ درصدی روبه‌رو بوده است. با اضافه شدن بیش از ۴۵۰ مشتری جدید از بازار شرکت‌های متوسط و بزرگ، تعداد مشتریان ERP بومی همکاران سیستم از مرز ۲۰۰۰ مشتری گذشته است.»

مجمع عمومی همکاران سیستم ۹۶

مدیرعامل همکاران سیستم در این مراسم عنوان کرد که تاکنون بیش از ۳۹ ماژول سامانه‌ی ERP راهکاران به بازار عرضه شده است. راهکاران، تجربه‌های موفق بسیاری در سازمان‌ها و صنایع مهم کشور به همراه داشته است.مسیر توسعه‌ی راهکاران و ماژول‌های آن هنوز ادامه دارد.

 همکاران سیستم همانطور که در سال گذشته در بازار شرکت‌های بزرگ موفقیت‌های بسیاری به دست آورد، موفق به کسب رشد ۲۶ درصدی در بازار شرکت‌های کوچک و اصناف شد.

امیری گفت: «نرم‌افزار سپیدار که یکی از باکیفیت‌ترین و معتبرترین محصولات نرم‌افزاری برای شرکت‌های کوچک شناخته شده است؛ تاکنون به نیاز بیش از  ۱۷ هزار مشتری در شرکت‌های متنوع بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و خدماتی پاسخ داده است. در سال گذشته موفق شدیم راهکاران ابری، نخستین ERP مبتنی بر رایانش ابری در ایران را متناسب با فرآیندها، نیازها و توان مالی شرکت‌های متوسط به بازار عرضه کنیم.»

مجمع عمومی همکاران سیستم ۹۶

مدیرعامل همکاران سیستم گفت: «در سال ۹۶ با خرید نرم‌افزار سهام شرکت فصل رایانه، این محصول را به سبد محصولات شرکت اضافه کرده و سهم عمده‌ی بازار نرم‌افزارهای سهام را به خود اختصاص دادیم.»

مهدی امیری افزود «در سال پیش موفق شدیم با تمرکز بر بهبود کیفیت و بهره‌وری فرآیند فروش، زمان پیش‌برد فروش‌های بزرگ را کاهش و کیفیت اجرای آن‌ها را افزایش دهیم. به این ترتیب با اجرای حدود ۴۰ پروژه‌‌، بیش از ۱۷ میلیارد تومان درآمد کسب کردیم. در سال جاری با تمرکز بر بازارهای هدف از جمله پتروشیمی، پخش، هلدینگ، غذایی و دارویی، بر افزایش سطح کیفیت خدمات، رضایت و سرعت پاسخ‌گویی به مشتریان تمرکز کرده و جایگاه همکاران سیستم را به‌عنوان شرکتی پیشرو در این زمینه تثبیت خواهیم کرد.» 

مجمع عمومی همکاران سیستم ۹۶

به گفته‌ی مدیرعامل همکاران سیستم، عملکرد شفاف، موفق و باثبات همکاران سیستم طی پنج سال حضور در فرابورس و تحقق منافع سهام‌داران بستری فراهم کرد تا همکاران سیستم به‌عنوان نخستین شرکت نرم‌افزاری کشور مجوز ورود به بورس را دریافت کند. بنیان‌های همکاران سیستم از ابتدا تاکنون بر اساس ایجاد ارزش از دانش و به‌کارگیری آن برای ارائه‌ی خدمات نوین به سازمان‌ها پایه‌گذاری شده است.

محمود نظاری رئیس هیئت‌ مدیره همکاران سیستم هم با اشاره به علاقه‌ی این شرکت برای حمایت از استارتاپ‌ها، اعلام کرد که همکاران سیستم در نظر دارد با تاسیس یک شرکت با حوزه‌ی فعالیت Corporate Venture Capital در اکوسیستم استارتاپ‌ها حضور جدی‌تری داشته باشد.

نظاری مزیت اصلی همکاران سیستم برای کسب‌وکارهای نوپا را امکان تخصیص ظرفیت‌های مدیریتی به این شرکت‌ها و کمک به ایجاد زیرساخت‌های قدرتمند برای توسعه کسب‌وکار آن‌ها عنوان کرد. وی افزود که با توجه به توان مدیریتی همکاران سیستم، امیدواریم در سال آینده بتوانیم گزارش خوبی در زمینه استارتاپها به سهام‌داران ارائه دهیم.

بر اساس اعلام مجمع عمومی همکاران سیستم، ۳۰ تومان سود نقدی به ازای هر سهم برای سال ۹۵ میان سهام‌داران تقسیم خواهد شد که این سود پنج روز کاری پس از مجمع، از طریق شعب بانک ملت قابل دریافت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات