وان پلاس اولین تصویر ثبت شده با گوشی وان‌ پلاس 5 را منتشر کرد

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس در نظر دارد تابستان امسال گوشی وان‌پلاس ۵ را با دوربین دوگانه معرفی کند. اکنون وان‌پلاس اولین تصویر گرفته شده با این گوشی را منتشر کرده است.
تبلیغات

مدت کوتاهی پس از اعلام اینکه دوربین گوشی وان‌پلاس ۵ با همکاری لابراتوار DxO توسعه داده شده‌، اکنون کمپانی OnePlus اولین تصویر گرفته‌شده با این دوربین را منتشر کرده است. تصویر زیر در اکانت توییتر کمپانی وان‌پلاس منتشر شده و از کاربران خواسته شده تا حدس بزنند کدام تصویر توسط دوربین گوشی وان‌پلاس ۵ عکسبرداری شده است.

OnePlus 5 Photo Comparison

واضح است که تصویر شماره دو متعلق به وان‌پلاس ۵ است، چرا که تصویر شماره یک از شفافیت کمتری برخوردار بوده و به‌علاوه در تصویر شماره دو شاهد رنگ‌های زنده‌تر و جزئیات بیشتری هستیم. هرچند وان‌پلاس نسخه‌ای با رزولوشن بالاتر از این تصویر را منتشر نکرده، اما مشخص است که هدف از انتشار این تصویر نشان دادن توانایی دوربین این گوشی جهت عکس‌ برداری در شرایط نور کم بوده‌ است. بنابر گزارش‌های غیر رسمی، وان‌پلاس 5 به یک دوربین دوگانه مشابه دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس مجهز خواهد بود. با این حال مشخص نیست این دوربین از قابلیت بزرگنمایی اوپتیکال بهره‌مند است یا خیر.

 گوشی وان‌پلاس ۵ تابستان امسال به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. تاکنون تایید شده که این محصول دارای سنسور اثرانگشت در قسمت جلو گوشی است و به پردازنده‌ی رده‌بالای اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است.

نظر شما در مورد دوربین گوشی وان‌پلاس ۵ چیست و کیفیت دوربین گوشی چقدر برای شما اهمیت دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات