تصویر گوشی نوکیا مجهز به ویندوزفون با کیبورد فیزیکی منتشر شد

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از یک گوشی هوشمند مجهز به ویندوزفون با برند نوکیا در فضای آنلاین منتشر شده است. نکته جالب اینکه گوشی یادشده از صفحه‌کلید فیزیکی بهره می‌برد.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۲ شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت نوکیا در کنگره‌ی جهانی موبایل یک گوشی مجهز به ویندوز از نوع E6 را از طریق برخی اپراتورها به فروش خواهد رساند. 

گوشی یادشده برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده بود و گفته می‌شد از یک کیبورد فیزیکی در بخش جلویی دستگاه بهره می‌برد. علاوه بر این، در خبرهای مرتبط با این محصول اعلام شده بود که این گوشی‌ به یک نمایشگر لمسی نیز مجهز خواهد بود.

امروز یک گوشی با شناسه‌ی Nokia RX-100 در وب‌سایت چینی تایبا رؤیت شده است و به همین دلیل با وجود اینکه چندین سال هیچ مدرکی برای وجود این گوشی در دسترس نبوده؛ حالا می‌توان برخی از شایعات مرتبط با این محصول را تأیید کرد. 

nokia rx-100

این گوشی یکی از نسخه‌های اولیه‌ی ویندوزفون ۸ را اجرا می‌کند. لازم به ذکر است که این نسخه از سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت در اکتبر سال ۲۰۱۲ منتشر شده است. از دیگر مشخصات گوشی مورد بحث می‌توان به نمایشگر امولد آن اشاره کرد. صفحه‌کلید این محصول شامل ۳۹ کلید است، ولی ردیف مخصوص اعداد در این کیبورد دیده نمی‌شود.

ویندوز موبایل ۶ به نحوی بهینه‌سازی شده بود تا استفاده از صفحه‌کلید آن با یک دست آسان باشد. علاوه بر این صفحه‌کلید ویندوز موبایل ۶ شامل میانبرهای مختلف و کاربردی بود و به همین دلیل انتظار می‌رود کیبورد گوشی نوکیا آر ایکس ۱۰۰ نیز از همین میانبرها بهره ببرد. در هر صورت باید کمی بیشتر صبر کنیم تا جزئیات و اخبار دقیق‌تری در این رابطه منتشر شود. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از این گوشی را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات