بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول خرداد 1396

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
در این مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته اول خرداد ۱۳۹۶، از جمله بازی City Mania و Paper.io را معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

یک پنجشنبه‌ دیگر و این بار نیز به سان هفته‌های گذشته پنج نمونه از بازی‌های معرفی شده در زومجی را در قالب مقاله‌ای به شما معرفی می‌کنیم. در هفته‌ای که گذشت شاهد اعلام برترین بازی‌های گوگل پلی در جریان جوایز گوگل پلی ۲۰۱۷ بودیم که می‌توانید لیست بازی‌ها را با همراه معرفی در زومجی مطالعه کنید. فهرست این هفته‌ی بهترین‌های اندروید شامل بازی‌های شبیه‌سازی و پازل می‌شود که می‌توانید به طور خلاصه معرفی این بازی‌ها را در ادامه مطالعه کنید. در صورتی که این بازی‌ها برای‌تان جذاب نبود، می‌توانید با مراجعه به صفحه معرفی بازی موبایل زومجی و همچنین بهترین بازی‌های رایگان اندروید به سایر بازی‌های معرفی‌شده در زومجی دست پیدا کنید.

بازی City Mania

City Mania: Town Building Game

اینکه مدیریت یک شهر را به دست بگیرید و از هیچ، شهری باشکوه خلق کنید، لذتی است که عاشقان بازی Sim City و Cities Skyline با آن آشنایی دارند. بازی City Mania یکی از جدیدترین و باکیفیت‌ترین بازی‌هایی است که در سبک شبیه‌سازی مدیریت شهر برای اندروید و آیفون منتشر شده است. در این بازی باید با ساخت مناطق مسکونی و سپس ایجاد شغل برای شهروندان،‌ به مرور جمعیت را افزایش دهید. امکان استخدام شخصیت‌های مختلف برای به‌کارگیری در مراکز بهداشتی، اداری و کارخانه‌ها از جمله امکاناتی است که کمتر در بازی‌های شهرسازی شاهد آن هستیم. بازی از نظر ساختمان‌ها و مراکز تفریحی تنوع زیادی دارد و باید با تولید مصالح ساختمانی در کارخانه‌ها و به کارگیری آن‌ها، ساختمان‌ها را یکی پس از دیگری ارتقاء دهید. با بالارفتن سطح،‌ ساختمان‌ها و امکانات جدیدی در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. بازی به صورت آفلاین قابل اجرا است و خریدهای درون برنامه‌ای را شامل می‌شود.

دانلود بازی City Mania

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Contre Jour

Contre Jour

در بازی Contre Jour باید موجودی سیاه رنگ را کمک کنید تا به یک منبع نور آبی برسد. در این بین یک سری نور‌های آبی کوچک‌تر هم حضور دارند که اگر پیش از رساندن موجود به منبع اصلی آن‌ها را نیز جمع‌آوری کنید، امتیاز بیش‌تری کسب خواهید کرد. نحوه‌ی کنترل و تعامل با بازی موردی است که Contre Jour را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند. در این بازی امکان کنترل موجود سیاه رنگ را ندارید و برای حرکت دادن او باید با لمس نمایشگر سطوح مختلف را جابجا کنید. موانع مختلف و اهمیت تفکر پیش از حرکت، مراحل بالاتر این بازی را چالش‌برانگیز می‌کند. Contre Jour یک بازی موبایل رایگان نیست و نسخه‌ی اندروید آن دو دلار و نسخه iOS یک دلار قیمت دارند. با این حال، داشتن تعداد زیادی مرحله و همچنین گیم‌پلی عالی، باعث شده است تا بازی ارزش این قیمت را داشته باشد. در صورتی که به بازی‌های سبک پازل علاقه دارید، دانلود بازی Contre Jour را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Contre Jour

پلی‌استور اپ‌استور

بازی Daily Word Puzzles: Superfan

Daily Word Puzzles: Superfan

بازی Daily Word Puzzles: Superfan یکی از بازی‌های چندنفره‌ی جدید است که در آن باید در دو بخش مختلف سرگرم بازی با کلمات شوید. اولین بخش مربوط به نمایش تصویری می‌شود که باید با توجه به تصویر حروف لازم را در جایگاه مشخص شده پر کنید. نکته‌ی مهم، توجه به زمان و جواب سریع و البته صحیح است. دومین بخش بازی، رویارویی دو بازیکن در قالب سوالاتی چهار گزینه‌ای است که موضوعات مختلفی را شامل می‌شود. برخلاف بازی Quiz Up که باید کاملا آنلاین با حریف رقابت می‌کردید، در بازی Daily Word Puzzles رقابت‌ها به صورت نیمه آنلاین است. با پاسخ‌دهی به سوالات،‌ حریف می‌تواند پس از آنلاین شدن به پاسخ دادن بپردازد. Daily Word Puzzles: Superfan هرچند ظاهری به زیبایی بازی‌های مشابه ندارد؛ اما خلاقیت‌های گیم‌پلی باعث می‌شود تا این بازی وجوه تمایزی نسبت به بازی‌های مشابه داشته باشد.

دانلود بازی Daily Word Puzzles: Superfan

پلی‌استور اپ‌استور

بازی اندروید Epic Battle Simulator 2

Epic Battle Simulator 2

آیا به‌دنبال بازی شبیه‌ساز جنگ می‌گردید تا در گوشی همراه خود به نبردی استراتژیک با حریف بروید؟‌ بازی Epic Battle Simulator 2 گزینه‌ای مناسب برای این تجربه خواهد بود. رقابت‌ها در دو جبهه‌‌ی قرمز و آبی است که باید با توجه به نحوه‌ی آرایش نظامی جبهه‌ی قرمز، نیروهای آبی را برای حمله مستقر کنید. در این بازی در سه بخش به نبرد با حریفان می‌روید. بخش ابتدایی Level نام دارد که بازیکنان را به نبردی در بخش داستانی می‌برد. دومین بخش مربوط به نبردهای آموزشی با نام Custom است که بازیکنان را برای امتحان انواع و اقسام استراتژی‌ها کمک می‌کند. سومین بخش هم حالت آنلاین است که در آن به نبرد با بازیکنانی از اقصی نقاط جهان می‌روید. حضور انواع و اقسام نیروها با توانایی‌ متفاوت و امکان ارتقاء تک تک ویژگی‌های هر یک از نیروها، امکان پیاده‌سازی استراتژی‌ها را ممکن می‌کند.

دانلود بازی موبایل Epic Battle Simulator 2

پلی‌استور اپ‌استور کافه بازار

بازی اندروید Paper.io

Paper.io

Paper.io یکی دیگر از بازی‌های مجموعه‌ی io است که این بار بازیکنان را به تصاحب کاغذی سفید می‌برد. در این بازی‌ باید سهم بیشتری از صفحه را در اختیار بگیرید و هر بازی راهکار مختلفی برای این هدف ارائه می‌کند. هر بازیکن رنگ مشخصی دارد که او را از سایر بلاک‌ها متمایز می‌کند و شما باید با خروج از محدوده‌‌ی خود، بخشی از قلمروی حریف را از آن خودتان کنید؛ اما چالش اصلی زمانی است که از محدوده‌‌ی رنگی خود خارج می‌شوید تا با گرفتن محدوده‌ی بیشتر، سهم بیشتری از صفحه را به دست بیاورید. با خروج از محدوده،‌ مسیری را به جا خواهید گذاشت و باید مراقب باشید تا حریفان مسیر حرکت شما را قطع نکنند، این مسیر در حقیقت شریان حیاتی بلاک است و با قطع شدن آن شکست خواهید خورد. در صورت شکست به سرعت به اول بازمی‌گردید و باید دوباره برای قلمروی بیشتر رقابت کنید. اگر به اینترنت دسترسی دارید حتما Paper.io را تجربه کنید.

دانلود بازی Paper.io

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات