برای اولین بار پخش زنده همایش جهانی ام اس از اپراتور تلویزیون اینترنتی فام (FAM)

پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همایش روز جهانی ام ­اس امروز برابر با پنج­شنبه ۴ خرداد ساعت۱۷ تا ۲۰ برگزار شده و همزمان برای اولین بار به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی فام پخش می‌­شود.
تبلیغات

درصد بسیار زیادی از افراد جامعه به علت ناآگاهی و کمبود اطلاعات، به بیماری ام­ اس مبتلا می­‌شوند و حتی پس از ابتلا نیز نمی‌­توانند اطلاعات مرتبط با درمان را به­ راحتی و با اطمینان کافی به منبع آن، کسب کنند. اپراتور تلویزیون اینترنتی فام همزمان با روز جهانی بیماری ام اس، تلاش کرده تا گامی آغازین را در راستای ایفای رسالت خود به عنوان یک رسانه نوین برداشته و به اطلاع­ رسانی هرچه بیشتر در این زمینه اقدام کند. لذا اقدام به پوشش زنده مراسم روز جهانی ام ­اس کرده و از کلیه افراد جامعه دعوت می‌­کند تا با مشاهده زنده این مراسم از سایت فام، در مورد این بیماری کسب اطلاعات کنند.

اهمیت برگزاری این رویداد در جامعه جهانی و میهن عزیزمان به اندازه‌­ای است که شخصیت­‌های سیاسی، هنری، فرهنگی، سفرای کشورهای خارجی و نمایندگان نهادهای بین‌المللی در آن حضور بهم می‌­رسانند.

پخش زنده این رویداد را می‌­توانید امروز مورخ ۴ خرداد ساعت ۵ تا ۲۰ از اپراتور تلویزیون اینترنتی فام در این لینک  مشاهده کنید.

تلویزیون اینترنتی یا IPTV فام به شما این امکان را می‌­دهد تا به آرشیو متنوعی از فیلم‌، موسیقی، بازی، آموزش، پخش زنده کنسرت‌­ها، رویدادها و آرشیو صدا و سیما و بسیاری سرویس­‌های جذاب دیگر دسترسی پیدا کنید.

تلویزیون اینترنتی فام

برای استفاده از خدمات این تلویزیون اینترنتی می‌توانید:

  • اپلیکیشن فام را روی موبایل، تبلت یا تلویزیون هوشمند خود نصب کنید.
  • به سایت فام به آدرس fam.ir مراجعه کنید.
  • دستگاه فام باکس را به تلویزیون خود متصل کنید.

به زودی با ترافیک رایگان اینترنت کاربران شرکت‌­های همراه اول، مخابرات ایران (ارتباطات ثابت)، آسیاتک، فناوا، پیشگامان، های­ وب و ... می­‌توانند بدون مصرف حجم اینترنت خود به کلیه خدمات این اپراتور تلویزیونی دسترسی پیدا کنند.

تلگرام 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات