طراحی دفتر کار آکتا، شعبه شیکاگو

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر کار آکتا واقع در شیکاگو، ایالت ایلینویز آمریکا توسط شرکتی به نام هورن دیزاین طراحی شده و از متراژ ۱۶۷۵ متر مربع برخوردار است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: هورن دیزاین
  • کارفرما: آکتا
  • متراژ: ۳۷۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: شیکاگو، ایالت ایلینوی آمریکا

آکتا شرکتی واقع در شیکاگو، ایالت ایلینوی آمریکا است که در زمینه‌ی مشاوره به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف فعالیت می‌کند. آکتا طراحی دفتر مرکزی خود را به شرکت هورن دیزاین سپرده است که در سوابق کاری این شرکت می‌توان به طراحی دفتر کار پینترست اشاره کرد.

دفتر کار آکتا از متراژ ۱۶۷۵ متر مربع برخوردار است. به دلیل اینکه مشتریان آکتا را افراد ثروتمند و صاحبان مشاغل تشکیل می‌دهند هورن دیزاین سعی کرده به جای طراحی محیط اداری، به سمت طراحی محیطی لوکس برود.

در مرکز دفتر کار آکتا، اتاق‌های شیشه‌ای وجود دارد که کارمندان آکتا بتوانند با مشتریانشان صحبت کرده و به آنها مشاوره دهند. در تمام قسمت‌های دفتر می‌توان حجمی از رنگ‌های متضاد را مشاهده کرد که زیبایی خاصی نیز به دفتر کار آکتا داده است.

همچنین محیطی برای سرگرمی در نظر گرفته شده است. هدف هورن دیزاین از طراحی محیط سرگرمی، ایجاد صمیمیت بیشتر میان کارمندان است.

آنچه بیشتر از هر چیز در طراحی دفتر کار آکتا جلب توجه می‌کند تفاوت کامل هر بخش از دفتر نسبت به بخش‌های دیگر است. این تفاوت تنها در وسایل استفاده شده نیست، بلکه هر بخش از المان‌ها و مواد مختص به خود به کار برده شده است.

در ادامه نگاهی به تصاویر گرفته شده از دفتر کار آکتا خواهیم انداخت:

دفتر کار آکتا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات