طراحی دفتر کار GSN، شعبه بنگلور

پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
دفتر کار GSN واقع در بنگلور، هند، توسط شرکتی به نام زیتا طراحی شده و متراژ آن ۳۲۰۰ متر مربع است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: زیتا
  • کارفرما: GSN
  • متراژ: ۳۲۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: بنگلور، هند

GSN یکی از بزرگ‌ترین استارت‌آپ‌ها در زمینه بازی‌های موبایل است که سال ۲۰۱۶ دفتر کاری در شهر بنگلور هند افتتاح کرد. این دفتر که دارای متراژ ۳۲۰۰ متر مربع است از دو طبقه تشکیل می‌شود و برای فعالیت ۳۳۰ کارمند طراحی شده است.

مدیران GSN می‌خواستند طراحی دفتر کار جدیدشان به حالتی باشد که تعامل میان کارمندانشان را به بالاترین حد برسانند. علاوه بر آن، هر محیط کاری باید به نحوی طراحی شود که میزان خلاقیت و علاقه‌مندی کارکنان به محل کارشان افزایش یابد. اصولا در چنین مجموعه‌ای شاهد افزایش راندمان کاری و میزان وفاداری کارمندان به شرکت هستیم.

طراحی چنین دفتری برای مدیران GSN یک چالش به شمار می‌رفت. به همین علت وظیفه طراحی دفتر کارشان در بنگلور را به یک شرکت هندی با نام زیتا سپردند.

یکی از طراحان زیتا گفته است دفتر کار GSN به‌گونه‌ای طراحی شده که در هر سالن کار، فضایی برای گفت‌وگوی دوستانه کارمندان وجود داشته باشد. در تصاویر گرفته‌شده از دفتر کار GSN، می‌توان محیطی شاد مشاهده کرد که تمام المان‌های یک شرکت مدرن را نیز به همراه دارد.

زیتا در طراحی دفتر کار از همان الگوها و رنگ‌هایی استفاده کرده که در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های توسعه‌یافته توسط GSN به کار رفته است. در ادامه نگاهی به تصاویر گرفته‌شده از دفتر کار GSN خواهیم انداخت.

دفتر کار GSN
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات