دستبند ورزشی آنر بند A2 معرفی شد

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر دستبند ورزشی A2 را با نمایشگر اولد و استاندارد IP67 مقاومت در برابر نفوذ مایعات، معرفی کرد.
تبلیغات

در بازار روبه‌رشد گجت‌های پوشیدنی، آنر در تلاش است جایگاه خود را در این حوزه بهبود ببخشد. جدیدترین اقدام این شرکت معرفی Honor Band A2 است که یک دستبند ورزشی با ویژگی‌ها و قیمت خوب است. آنر بند A2 در ۴ رنگ مشکی، قرمز، زرد و سفید برای سلایق متفاوت عرضه خواهد شد. بند این دستبند ورزشی از مواد سیلیکونی ساخته شده است. دستبند ورزشی A2 به یک صفحه‌نمایش ۰.۹۶ اینچی اولد مجهز است که روی آن می‌توان وضعیت فعالیت کاربر و تاریخ و ساعت را مشاهده کرد.

honor band A2

آنر بند A2 مانند بسیاری از دستبندهای سلامتی و ورزشی موجود در بازار، قادر به کنترل و گزارش فعالیت‌هایی مانند خوابیدن، دویدن، راه رفتن و دوچرخه سواری است. این دستبند در حین فعالیت به‌طور مداوم وضعیت را آپدیت و گزارش‌ها را ثبت می‌کند. آنر بند A2 همچنین از یک سنسور ضربان قلب برخوردار است که یک ویژگی قابل توجه محسوب می‌شود. این دستبند از دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید (۴.۴ به بالا) و آی‌اواس (۸ به بالا) پشتیبانی می‌کند و از طریق بلوتوث نسخه ۴.۲ با این دستگاه‌ها ارتباط برقرار خواهد کرد.

honor band A2

Honor A2 Band از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گردوخاک برخوردار است و یک باتری ۹۵ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این دستبند ورزشی را برعهده خواهد داشت. این دستبند در زمان زیر نظر داشتن فعالیت کاربر تا حداکثر ۹ روز و در حالت استند بای تا ۱۸ روز بدون نیاز به شارژ مجدد فعال خواهد بود.

در کنار کنترل فعالیت‌های روزانه، این دستبند می‌تواند نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما را نیز اطلاع دهد. از جمله این نوتیفیکیشن‌ها می‌توان به تماس‌ها، پیام‌ها، ایمیل و ... اشاره کرد. قیمت این محصول ۱۹۹ یوان معادل تقریبی ۳۰ دلار آمریکا است و از ۹ ژوئن سال جاری در چین عرضه خواهد شد. با توجه به قیمت اعلام‌شده، آنر بند A2 یک دستبند ورزشی مقرون به‌صرفه با ویژگی‌های خوب است که می‌تواند مورد توجه بسیاری از طرفداران گجت‌های پوشیدنی قرار گیرد. در این بازه قیمتی، دستبند ورزشی شیائومی می بند ۲ قرار دارد که به نوعی آنر بند A2 یک رقیب جدی برای آن است.

نظر شما راجع به این دستبند ورزشی چیست؟ آیا تاکنون دستبند سلامتی داشته‌اید؟ آیا در فکر خرید یک دستبند سلامتی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات