دانگل USB نوع C مایکروسافت در راه است

سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت به‌زودی اقدام به عرضه‌ی دانگل یواس‌بی نوع C خواهد کرد.
تبلیغات

هیچ کدام از دستگاه‌های سرفیس معرفی‌شده‌ی اخیر شرکت مایکروسافت شامل: سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس پرو 2017، برخلاف مک‌بوک پرو 2016 شرکت اپــل مجهز به درگاه USB نیستند. بسیاری از کاربران به خاطر این حقیقت که مایکروسافت هنوز از درگاه USB نوع A در لپ‌تاپ‌های جدید خود استفاده می‌کند، از دستگاه‌های جدید ردموندی‌ها ناامید هستند.

خوشبختانه شرکت مایکروسافت به‌زودی محصولی جانبی برای این دسته از افراد عرضه خواهد کرد. یکی از مسئولان شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای با وب‌سایت The Verge، آشکار کرد که این شرکت در حال کار روی یک دانگل USB نوع C برای سرفیس است که امکان بهره‌مندی از ابزارهای مبتنی بر یواس‌بی نوع C را برای کاربران ناامید، فراهم خواهد کرد. پانای در این باره می‌گوید:

من دوستدار فناوری به کار گرفته‌شده در یواس‌بی نوع C هستم و به آن باور دارم. زمانی که فناوری یواس‌بی نوع C برای مصرف‌کنندگان ما آماده شد، ما هم به استفاده از آن روی خواهیم آورد. در صورتی که علاقه‌مند به یواس‌بی نوع C باشید، به این معنی است که به دانگل‌ هم علاقه‌مند هستید. با استفاده از دانگل جدید ما که ویژه‌ی چنین کاربرانی است، به‌راحتی می‌توانید با استفاده از شارژرهای مبتنی بر یواس‌بی نوع C، دستگاه خود را شارژ کنید. در صورتی که خواستار استفاده از لوازم جانبی و حمل و نقل آن‌ها هستید، می‌توانید از آن بهره ببرید.
Surface Pro 2017

هنوز فروش جداگانه‌ی دانگل یواس‌بی نوع C یا قرار دادن آن در بسته‌بندی سرفیس پرو جدید یا سرفیس لپ‌تاپ مشخص نیست. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی هم درباره‌ی جزئیات در دسترس قرارگیری دانگل یادشده موجود نیست.

دانگل یواس‌بی نوع C مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دلیل مایکروسافت برای بهره نبردن از درگاه USB نوع C در لپ‌تاپ جدید خود چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات