شیائومی می نوت 3 از نمایشگر اولد خمیده ۵.۷ اینچی 2K و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد

سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌ی جدیدی در مورد گوشی‌ شیائومی می نوت ۳ منتشر شده است مبنی بر اینکه این دستگاه به صفحه‌نمایش اولد ۵.۷ اینچی با رزولوشن 2K مجهز خواهد بود.
تبلیغات

می‌توان با اطمینان گفت نظر بسیاری از کاربران به گوشی هوشمند شیائومی می ۶ مثبت بوده است و حالا شایعه‌ای در مورد گوشی‌ می نوت ۳ به گوش می‌رسد که با توجه به آن، می‌توان گفت محصول یادشده یک پرچم‌دار واقعی خواهد بود.

xiaomi mi note 3

بنا به جدیدترین شایعه‌ی منتشرشده، شیائومی می نوت ۳ از نمایشگر اولد خمیده به ابعاد ۵.۷ اینچ بهره خواهد برد که وضوح آن 2K است و توسط کمپانی سامسونگ تولید می‌شود. در این گزارش همچنین اعلام شده که شرکت شیائومی در حال طراحی نمایشگر اینفینیتی مخصوص به خود است. در برخی از شایعات پیش‌بینی شده است که می نوت ۳ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد و رم این محصول نیز ۶ و ۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد. البته جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری انحصاری شیائومی موسوم به MIUI 9 نیز روی این سیستم‌عامل اعمال خواهد شد.

گوشی‌ مذکور از دوربین پشتی دوگانه برخوردار خواهد بود. گفته‌ می‌شود کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین این دستگاه نسبت به دوربین گوشی می ۶ بهتر خواهد بود. در نهایت باید اشاره کنیم که می نوت ۳ به یک باتری با ظرفیت قابل توجه ۴۰۷۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند.

miui 9

احتمال دارد این محصول در ماه آینده به‌صورت رسمی معرفی شود. قیمت پیش‌بینی شده برای گوشی‌ شیائومی می نوت ۳ با رم ۶ گیگابایتی معادل ۵۹۹ دلار اعلام شده است. همچنین نسخه‌ای از این گوشی با رم ۸ گیگابایتی معادل ۶۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات