مشخصات سخت افزاری اکسپریا XZ1 ،X1 و XZ1 کامپکت فاش شد

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2017 دو گوشی هوشمند معرفی کند که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 هستند.
تبلیغات

سونی در نمایشگاه IFA 2017 از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. سه محصول جدید سونی، اکسپریا X1، اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت نام دارند. در اطلاعاتی که درباره‌ی این گوشی‌ها منتشر شده، به مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها نیز اشاره شده است که در ادامه نگاهی به این مشخصات خواهیم انداخت.

اولین گوشی هوشمند سونی، اکسپریا XZ1 نام دارد که از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. اکسپریا XZ1 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است و از ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

دومین محصول سونی با نام اکسپریا XZ1 کامپکت شناخته می‌شود. این تلفن هوشمند نیز مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 است و تفاوت آن با مدل معمولی، بهره بردن از نمایشگر ۴.۶ اینچی فول اچ‌دی است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری اکسپریا XZ1 کامپکت می‌‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

سومین تلفن هوشمندی که سونی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد کرد، اکسپریا X1 نام دارد که از تراشه اسنپدراگون 660 برخوردار است. از امکانات اکسپریا X1 می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی فول اچ‌دی، ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

در گزارش به این نکته نیز اشاره شده است که هر سه گوشی هوشمند از یک تکنولوژی جدید در دوربین اصلی برخوردار هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات