تصاویری از نوکیا 9 منتشر شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Nokia 9 محصول جدید نوکیا است که اکنون تصاویر و اطلاعاتی از آن منتشر شده است.
تبلیغات

تصاویر و اطلاعاتی از نوکیا ۹ منتشر شده است؛ البته به دلیل پوشش و قاب محافظی که روی دستگاه وجود دارد، نمی‌توان به طراحی کلی محصول پی برد. تنها اطلاعاتی که از این قاب محافظ به دست می‌آید، بخش اتصالات دستگاه است که تصاویر منتشرشده، وجود پورت USB Type-C را در آن تأیید می‌کنند. البته لازم به ذکر است که تمام محصولات جدید نوکیا از این پورت بهره می‌برند. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز در نوکیا ۹ وجود دارد.

نوکیا 9
نوکیا 9

نمایشگر این دستگاه ۵.۳ اینچی است که کیفیت QHD ارائه می‌کند. البته پیش از این CPU-Z سایز نمایشگر این دستگاه را ۵.۲۷ اینچ و حداکثر روشنایی آن را ۵۳۰ نیت اعلام کرده بود.

نوکیا 9
نوکیا 9

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. حافظه داخلی محصول مذکور ۶۴ گیگابایت است. نسخه ۷.۱.۱ از اندروید روی این گوشی هوشمند اجرا می‌شود و لانچری نظیر آنچه در پیکسل دیده بودیم، روی این دستگاه نصب شده که رنگ مورد استفاده در آن، آبی اختصاصی نوکیا است. درون جعبه نوکیا ۹، هندزفری و شارژر سریع QuickCharge 3.0 قرار دارد.

نوکیا 9

در بخش پشتی دستگاه، دو دوربین قرار گرفته است که هر دو ۱۳ مگاپیکسلی هستند. در زیر این دو لنز، فلاش دوگانه LED قرار دارد. در بخش دوربین، قسمتی سیاه‌رنگ به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد مربوط به فوکوس لیزری باشد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که طراحی این دستگاه فعلا در حد طرح اولیه است و امکان دارد با نسخه نهایی تفاوت‌هایی داشته باشد. بر اساس شایعات، گفته می‌شود این محصول در ایالات متحده ۷۰۰ دلار و در اروپا ۷۵۰ یورو قیمت خواهد داشت.

نوکیا 9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات