توییتر نام رسانه‌های همکار در استریم ۲۴ ساعته ویدیوی خبری را اعلام کرد

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
توییتر علاوه بر بلومبرگ با رسانه‌های دیگری برای استریم ۲۴ ساعته ویدیوی خبری همکاری خواهد کرد که شامل WNBA ، BuzzFeed و Viacom هستند.
تبلیغات

دیروز در زومیت خواندید که توییتر برای راه‌اندازی سرویس استریم ویدیوی خبری که به‌صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته فعالیت می‌کند، با بلومبرگ به توافق رسیده است. توییتر امروز نیز نام رسانه‌های دیگری را اعلام کرد که قرار است در کنار یکدیگر محتوای مورد نیاز برای استریم ویدیویی اخبار را تأمین کنند.

توییتر برای افزایش درآمدزایی خود طی یک سال اخیر، فعالیت‌هایش را در زمینه‌ی تولید محتوای ویدیویی افزایش داده است که بخش اعظمی از این محتوا به برنامه‌های ورزشی اختصاص دارد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط آنتونی نوتو، مدیر ارشد مالی توییتر، این شبکه‌ی اجتماعی در نظر دارد سرویس استریم ۲۴ ساعته ویدیو را با تمرکز بر اخبار مهم در اقصی نقاط جهان راه‌اندازی کند.

مت درِلا، قائم‌مقام بازاریابی توییتر در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

با استفاده از سرویس استریم ویدیویی توییتر، کاربران در ردیف اول برای تماشایی محتوایی قرار خواهند گرفت که ترکیبی از تجربه، کیفیت حرفه‌ای محتوای نمایش داده‌شده در تلویزیون و سرعت بالای انتشار اخبار در کنار قابلیت تعامل است.

از جمله‌ی محتوای ویدیویی که توییتر آن‌ها را نمایش خواهد داد باید به لیگ حرفه‌ای بسکتبال بانوان آمریکا، لیگ بیس‌بال، هاکی روی یخ در کنار محتوای ویدیویی از وب‌سایت‌های ورج و بازفید در زمینه‌ی اخبار فناوری و اخبار روز دنیا و تولیدکنندگان دیگری نیز نظیر برنامه‌های مرتبط با مد و فشن اشاره کرد.

جک دورسی، مدیرعامل توییتر طی نشست اعلام همکاری‌های جدید اعلام کرد که هدف اصلی از استریم ویدیو با محوریت اخبار، پاسخگویی به ماهیت اصلی این شبکه‌ی اجتماعی و نیاز کاربران است که همواره در پی آگاهی از اتفاقات روز دنیا هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات