پیش بینی مرسدس برای ادامه افزایش فروش AMG

پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی مرسدس انتظار دارد روند صعودی فروش محصولات برند AMG در سال جاری نیز ادامه یابد که این امر را می‌توان ناشی از گوناگونی و کیفیت محصولات این کمپانی دانست.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۶، بسیاری از مدل‌های AMG رشد فروش ۳۳ درصدی تجربه کردند و در دو ماه ابتدایی سال ۲۰۱۷، محصولات این کمپانی با رشد فروش ۳۲ درصدی  موفقیت گذشته را در ایالات متحده ادامه دادند. در حال حاضر در ایالات متحده ۳۴ مدل مختلف از محصولات AMG عرضه می‌شود که تا پایان سال جاری و به لطف معرفی مدل‌های AMG 63 و نسخه‌های متفاوت AMG GT، این تعداد به ۴۲ محصول متفاوت خواهد رسید.

مرسدس بنز AMG E63

بر اساس گفته‌های آدام چمبرلین، معاون فروش مرسدس بنز در آمریکا، روند صعودی افزایش فروش محصولات AMG در طول سال جاری اندکی آهسته خواهد شد؛ اما رکوردهایی در میزان فروش به ثبت خواهد رسید. چمبرلین می‌گوید:

خوشبختانه ما از روش‌های بسیار عالی برای معرفی محصولاتمان بهره می‌بریم که سبب افزایش سرعت فروش ما می‌شوند. محصولات ما از ابتدای سال آماده‌ی عرضه به بازار بوده‌اند که این امر سبب می‌شود در طول سال اندکی سرعت فروش کاهش یابد؛ اما به‌طور کلی پیش‌بینی من این است که در سال جاری رشد چشمگیری در فروش محصولات AMG شاهد باشیم.

یک دلیل کلیدی برای افزایش چشمگیر فروش محصولات AMG در سال گذشته، معرفی خانواده‌ی AMG 43 بود. در سال ۲۰۱۵ که برای اولین بار AMG 43 معرفی شد، با عنوان مدل‌ AMG اسپرت به آن اشاره می‌شد؛ تا اینکه سال گذشته با تعریف مجدد این برند، این محصول به یک عضو حقیقی از خانواده‌ی AMG تبدیل شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات