سامسونگ یک‌ماهه ۵ میلیون گلکسی اس 8 فروخت

سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها پس از گذشت یک ماه از عرضه‌ی جهانی گلکسی اس 8، سامسونگ توانسته است از این گوشی بیش از ۵ میلیون دستگاه به فروش برساند.
تبلیغات

پس از فاجعه‌ی گلکسی نوت 7، اغلب ناظران دنیای فناوری منتظر معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ بودند تا ببینند شرکت کره‌ای چگونه خواهد توانست آب رفته را به جوی بازگرداند. سامسونگ با معرفی گلکسی اس 8 نه‌تنها توانست از زیر سایه‌ی سنگین بحران گلکسی نوت 7 خارج شود، بلکه با رکوردشکنی آمار پیش‌فروش، توانست حتی فراتر از انتظار ظاهر شود.

تنها پس از گذشت یک ماه از عرضه‌ی جهانی گلکسی اس 8، جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار سامسونگ توانسته است از مرز فروش ۵ میلیون دستگاه بگذرد. یکی از مقامات سامسونگ دراین‌باره می‌گوید:

اگرچه نمی‌توانیم آمار و ارقام دقیق ارائه کنیم، فروش [گلکسی اس 8] در سطح جهانی به‌خوبی پیش می‌رود. مجموع فروش مدتی است که از مرز ۵ میلیون دستگاه گذشته است.
سامسونگ گلکسی اس 8 / SAMSUNG GALAXY S8

البته باید به این نکته توجه داشت که گلکسی اس 8 هنوز در تمامی بازارهای دنیا در دسترس نیست. سامسونگ قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی، پرچم‌دار خود را در ۱۲۰ کشور، از جمله چین، عرضه کند.

تحلیلگران عقیده دارند سامسونگ تا پایان سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی موفق به فروش ۲۰ میلیون دستگاه گلکسی اس 8 خواهد شد و فروش سالانه‌ی این گوشی ممکن است به ۵۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات