بیکسبی به یخچال های سری Family hub 2.0 سامسونگ اضافه می‌شود

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرد که دستیار هوشمند بیکسبی را به‌صورت آپدیت نرم‌افزاری به یخچال‌های سری Family Hub 2.0 اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

تقریبا دو ماه پیش سامسونگ از دستیار هوشمند بیکسبی رونمایی کرد. در آن زمان مشخص شد که دستیار هوشمند بیکسبی تنها در گوشی‌های هوشمندی همچون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس استفاده نخواهد شد و شاهد استفاده از بیکسبی در دیگر محصولات سامسونگ خواهیم بود.

حال، این اتفاق در حال رخ دادن است و انتظار می‌رود دستیار هوشمند بیکسبی به لوازم خانگی سامسونگ راه یابد. روز یکشنبه، این کمپانی کره‌ای اعلام کرد که می‌خواهد از بیکسبی در یخچال‌های Family Hub 2.0 استفاده کند. سامسونگ در حال حاضر نرم‌افزاری برای محصولات عرضه شده ارسال می‌کند که قابلیت سازگاری با دستیار هوشمند بیکسبی را به همراه دارد.

تصمیم سامسونگ کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا رقبای این کمپانی یعنی آمازون و مایکروسافت از محصولات خانگی رونمایی کرده‌اند که مجهز به دستیار هوشمند است. از اطلاعات منتشرشده می‌توان برداشت کرد که سامسونگ برای به چالش کشیدن رقبایش می‌خواهد دستیار هوشمند بیکسبی را به محصولات مختلفی بیاورد که یخچال‌های سری Family Hub 2.0 نیز جزو آن‌ها هستند.

یکی از مسئولان سامسونگ در مورد بیکسبی گفته است:

دستیار هوشمند بیکسبی می‌تواند فرامین صوتی را که کاربر وارد می‌کند، تحلیل کند و تصمیمات آینده کاربر را حدس بزند.

این اقدام باعث می‌شود که یخچال‌های سری Family Hub 2.0 نسبت به رقبایشان متمایز باشند. با مجهز شدن به بیکسبی، یخچال‌های سری Family Hub 2.0 نسبت به گذشته هوشمندتر می‌شوند و می‌توانند طرز تهیه غذا یا اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوا را پیدا کنند و به کاربر ارائه دهند. الگوریتم یادگیری ماشینی نیز می‌تواند امکانی فراهم سازد که یخچال بتواند دما را به‌صورت خودکار کنترل کند و با توجه به عادات غذایی که دارید، به شما پیشنهاد تهیه غذاهای مختلف بدهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات