برنامه Logo Maker: طراحی ساده و آسان لوگوهای حرفه ای در موبایل - زوم اپ

یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Logo Maker اپلیکیشنی برای اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزموبایل است که با آن می‌توانید لوگوهایی ساده، اما حرفه‌ای طراحی کنید.
تبلیغات

پا گرفتن یک تجارت یا استارتاپ یا حتی یک کسب‌وکار شخصی و ساده در گرو پیش‌نیاز‌های مختلفی است که بنا بر نوع حرفه، در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. اما در این بین چند پیش‌نیاز وجود دارند که فارغ از نوع کسب‌وکاری هدف شما، مشترک هستند و استفاده از آن‌ها الزامی است. یکی از این موارد طراحی یک لوگو و نشان از نام یا موارد مربوط به کسب‌وکار شما است. شما به هر طرف که نگاه کنید، از کمپانی‌های بزرگ و حرفه‌ای تا وب‌سایت‌های اینترنتی همگی دارای یک لوگوی اختصاصی هستند که پیش از شکل‌گیری آن‌ها طراحی شده است. حتی وب‌سایت زومیت نیز از این قاعده مستثنا نیست و دارای لوگوی اختصاصی خود است. از آنجا که طراحی لوگو نیاز به تخصص و افراد حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی دارد، باید برای طراحی آن دست به جیب شوید و طراحی لوگو را به افراد کاردان بسپارید. اما اگر حس می‌کنید استعداد نهفته‌ای در زمینه‌ی گرافیک و طراحی دارید یا سرمایه‌ای برای هزینه‌های طراحی لوگو و‌... ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم قبل از ناامید شدن اپلیکیشن جذاب و موفق Logo Maker را امتحان کنید.

Logo Maker دارای هزاران آیکون، فونت، نشانه‌ی از پیش طراحی‌شده، شکلک‌ و‌... است که می‌توانید با ترکیب آن‌ها لوگوی اختصاصی خود را بسازید. وجود تعداد بالای قالب‌ها و طرح‌های پیش‌فرض در برنامه، باعث شده است که نه‌تنها قادر به طراحی لوگوهای زیبا و حرفه‌ای باشید، بلکه لوگویی اختصاصی برای خود طراحی کنید؛ زیرا امکان آنکه شخص دیگری دقیقا ترکیبی را که شما به وجود می‌آورید، در Logo Maker خلق کند، بسیار کم و نزدیک به صفر است. از همین رو می‌توانید با تکیه بر قالب‌ها و شکل‌های متعددی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد؛ لوگویی را که همیشه به دنبال آن بودید، طراحی کنید. این برنامه همچون نرم‌افزار فتوشاپ از لایه‌بندی آیتم‌ها نیز پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که تمام قالب‌ها، فونت‌ها، استیکرها و موارد دیگری که وارد بوم طراحی خود می‌کنید، همگی تا انتها قابل ویرایش و جابجایی خواهند بود. با قابلیت امکان جستجوی برنامه می‌توانید کلمات مورد نظر خود را سرچ کنید تا آیکون‌ها یا موارد مرتبط با کلمه‌ی جستجو شده را پیدا کنید. در نهایت می‌توانید لوگوی طراحی‌شده را با کیفیت بسیار بالا و در فرمت PNG یا JPG ذخیره کنید و از آن در هرجایی که دوست دارید، استفاده کنید. خوشبختانه این برنامه برای هر ۳ پلت‌فرم موبایل طراحی شده است و می‌توانید فارغ از نوع موبایلی که دارید، از آن بهره ببرید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبا و گویای محیط کاربری
  • وجود بیش از ۳۰۰۰ آیکون، قالب و ...
  • امکان مدیریت لایه‌ها

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه فایل، APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات