اپل ۲۰۰ میلیون دلار در کورنینگ سرمایه‌گذاری کرد

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دیروز اپل اعلام کرد در جهت تعهد این کمپانی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تولیدکننده‌ی آمریکایی، ۲۰۰ میلیون دلار در کورنینگ سرمایه‌گذاری  می‌کند.
تبلیغات

اپل روز گذشته اعلام کرد که Corning Incorporated نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه از سوی اپل دریافت خواهد کرد. این سرمایه‌گذاری بخشی از مبلغی است که اپل متعهد به سرمایه‌گذاری آن در کمپانی‌های تولیدکننده‌ی آمریکایی شده است. کاپرتینویی‌ها این سرمایه را برای پشتیبانی و حمایت از بخش تحقیق و توسعه‌ی کورنینگ در اختیار این کمپانی قرار داده‌اند. کارخانه‌ی کورنینگ واقع در هارودزبورگ ایالت کنتاکی که عمری ۶۵ ساله دارد، به‌ لطف سرمایه‌گذاری اپل به مدت ۱۰ سال به‌صورت مشترک توسط اپل و کورنینگ مورد استفاده قرار گرفته و در واقع به محل اصلی سرمایه‌گذاری اپل تبدیل شده است.

جف ویلیامز، مدیر ارشد عملیاتی اپل در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

کورنینگ مثال خوبی از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگانی است که همواره در مسیر خلاقیت و نوآوری قدم گذاشته و از تأمین‌کنندگان قدیمی محصولات اپل است. همکاری اپل و کورنینگ سابقه‌ای ۱۰ ساله دارد؛ به‌طوری‌که هر کاربری که در هر جای جهان یکی از آیپد‌ها یا آیفون‌های اپل را خریداری کند، شیشه‌ای را لمس می‌کند که توسط یک کمپانی آمریکایی تولید شده است. ما بسیار خوشحالیم که با کورنینگ برای سال‌های طولانی همکاری می‌کنیم و از این‌رو سرمایه‌گذاری بیشتری را در کورنینگ انجام خواهیم داد.

اپل در نظر دارد به‌عنوان بخشی از تعهد خود، یک میلیارد دلار به کمپانی‌های آمریکایی کمک کند که هدف از آن رشد تولید محصولات خلاقانه و حمایت‌ از شغل‌های پرریسکی است که می‌تواند به شکوفایی تولید مبتنی بر فناوری در ایالات متحده‌ی آمریکا کمک کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، همکاری طولانی‌مدت اپل با کورنینگ منجر به این شده است که ۱۰۰۰ موقعیت شغلی برای آمریکایی‌ها ایجاد شود. اپل در کل آمریکا و در تمام ۵۰ ایالت این کشور، بیش از ۲ میلیون شغل ایجاد کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات