مایکروسافت اپ ساخت ویدئوی Story Remix را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در شهر سیاتل اپ Story Remix را برای ساخت کلیپ‌های ساده از ویدئوها و عکس‌ها معرفی کرد.
تبلیغات

تقریبا دو سال از عرضه ویندوز ۱۰ می‌گذرد و جای خالی جانشینی برای Movie Maker در آن به شدت حس می‌شود. Movie Maker یکی از ابزار همراه ویندوز محسوب می‌شد؛ کاربر به کمک این ابزار در ویندوز‌های ۷ و XP قادر به ساخت کلیپ‌های کوچک و ساده بود. حال پس از مدت‌ها مایکروسافت جانشینی برای این ابزار معرفی کرده است. Story Remix قادر به مرتب کردن تصاویر و ویدئوهای مورد استفاده شما از فضای ابری است.

story remix 2

به لطف استفاده از فضای ابری و عرضه این برای پلتفرم‌های مختلف از جمله iOS‌ و اندروید در کنار ویندوز، می‌توان تصاویر و ویدئوهای همه دستگاه‌ها را برای ساخت کلیپ‌ها استفاده کرد. عملکرد این اپ جدید مایکروسافت شبیه به Clips اپل است با این تفاوت که قدرت و قابلیت شخصی‌سازی بیشتری به کاربر می‌دهد.

story 3

یکی از قابلیت‌های جالب Story Remix امکان اضافه کردن مدل‌های سه بعدی از Remix 3D و Paint 3D به کلیپ‌های ساخته شده توسط این اپ است. قابلیت پین کردن آیتم‌ها نیز مشابه ابزار واقعیت افزوده‌ی اسنپچت در این اپ جدید وجود دارد. همچنین کاربر با کمک سرویس موسیقی Groove مایکروسافت قادر به اضافه کردن موسیقی به ویدئوهایش خواهد بود. هدف مایکروسافت از ارائه چنین نرم‌افزاری، کمک به خانواده‌ها برای ساخت سریع کلیپ‌های ساده با افکت‌های جذاب و صداگذاری روی آن‌ها بوده است. ردموندی‌ها این اپ را اواخر امسال با اپدیت Creators در دسترس قرار خواهند داد.

story remix micorsoft
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات